Hi,
Mijn topic; [topic=150391] is gesloten met de tip de FAQ en de search te gebruiken.
Echter wl ik absoluut niet de discussie starten dat unlocken legaal zou zijn.
Ik wl juistde discussie starten dat het imho illegaal is, dat een provider na de afgesproken tijd botweg weigerd om deunlock code te geven.
Dit is dus bij mij het geval.
Heel fijn dat een provider mij tot hem verplicht door mij korting te geven op een toestel. Ecter vertelde dezelfde provider mij dat ik na een jaar mijn code zou krijgen.
Nu probeer ik al sinds18 december vorig jaar dit voor elkaar te krijgen.
En dat wil ik dus bediscusieren.
Ik houd mij aan de regeles, echter de provider dient da ook te doen.
anyway .... als zo'n discu in jullie ogen al illegaal is, laat hem dan maar dicht, maar ik zou hem graag weer open zien.
ThX
Koffie
Mijn topic; [topic=150391] is gesloten met de tip de FAQ en de search te gebruiken.
Echter wl ik absoluut niet de discussie starten dat unlocken legaal zou zijn.
Ik wl juistde discussie starten dat het imho illegaal is, dat een provider na de afgesproken tijd botweg weigerd om deunlock code te geven.
Dit is dus bij mij het geval.
Heel fijn dat een provider mij tot hem verplicht door mij korting te geven op een toestel. Ecter vertelde dezelfde provider mij dat ik na een jaar mijn code zou krijgen.
Nu probeer ik al sinds18 december vorig jaar dit voor elkaar te krijgen.
En dat wil ik dus bediscusieren.
Ik houd mij aan de regeles, echter de provider dient da ook te doen.
anyway .... als zo'n discu in jullie ogen al illegaal is, laat hem dan maar dicht, maar ik zou hem graag weer open zien.
ThX
Koffie
Tijd voor een nieuwe sig..