allen,
ik heb een dillema, ik mag weer een abbonement verlengen.
ik neem 1 jarig abbonementen , en heb dit nu met een nexus S.
hier staat een custom rom op (miui) gebasseerd op android 4.0.4.
ik hoor veel verhalen om mij heen, dat wp7 ook geweldig is.
nu heb ik verschillende android phone's/gehad (op dit moment desire s en nexus S) en die bevielen allemaal prima.
ik wil wel iets met een groot scherm, 4.7+ en heb 2 kandidaten op het oog:
htc titan
nadeel daarvan is de oude hardware en brakke resolutie (al zal dat eerste gecompenseerd worden door het os)
note
nadeel : het hele android systeem ken ik wel zo een beetje, al bevalt dat echt goed, en ik nog geen touchwiz (of iig weinig) ervaring heb.. en custom roms kan altijd nog (en zal vast gebeuren)
het toesten moet gewoon 1 jaar meegaan, en ik neig sterk naar de note (mooi en goed scherm, dual core, customisable android)
wie kan mij overtuigen om toch voor windows mobile te gaan (of toch door te zetten voor de note)
voornamelijk worden ze gebruik voor whatsapp / browsen / smsie of belletje..
en gewoon lekker mee te klooien af en toe als ik me verveel..
ik dank u hartelijk voor het meewerken
ik heb een dillema, ik mag weer een abbonement verlengen.
ik neem 1 jarig abbonementen , en heb dit nu met een nexus S.
hier staat een custom rom op (miui) gebasseerd op android 4.0.4.
ik hoor veel verhalen om mij heen, dat wp7 ook geweldig is.
nu heb ik verschillende android phone's/gehad (op dit moment desire s en nexus S) en die bevielen allemaal prima.
ik wil wel iets met een groot scherm, 4.7+ en heb 2 kandidaten op het oog:
htc titan
nadeel daarvan is de oude hardware en brakke resolutie (al zal dat eerste gecompenseerd worden door het os)
note
nadeel : het hele android systeem ken ik wel zo een beetje, al bevalt dat echt goed, en ik nog geen touchwiz (of iig weinig) ervaring heb.. en custom roms kan altijd nog (en zal vast gebeuren)
het toesten moet gewoon 1 jaar meegaan, en ik neig sterk naar de note (mooi en goed scherm, dual core, customisable android)
wie kan mij overtuigen om toch voor windows mobile te gaan (of toch door te zetten voor de note)
voornamelijk worden ze gebruik voor whatsapp / browsen / smsie of belletje..
en gewoon lekker mee te klooien af en toe als ik me verveel..
ik dank u hartelijk voor het meewerken
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm