Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Nu had mijn dochter het lumineuse idee om patroonbeveiliging op mijn Yarvik 210 die ik nu ca. 1 jaar heb te activeren, echter na mijn mislukte pogingen, kreeg ik een blokkering op te veel patroonpogingen.
Geen probleem, even je gebruikersnaam + wachtwoord ingeven en dan werkt het weer.....
NOU MOOI NIET!!! :(
Ik heb mijn google account geprobeerd, mijn account bij mijn provider xs4all, daarna mijn dochter met haar account, maar het blijft de opmerkingen geven, Gebruikersnaam of Wachtwoord ongeldig.
Is er een andere reset om deze tablet aan de praat te krijgen?, Ook handleiding geeft hier geen oplossing voor...

Heeft iemand een idee? De rest knop werkt niet, start hem alleen opnieuw op

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 17:01
Eerste ingeving: factory reset. Draadje op yarvik forum geeft ergens wel een mooi lijstje:
http://forum.yarvik.com/s...?85-Privacy-factory-reset

1. Power off
2. Power on, hold volume up and poweroff button until a sort of 'bios settings' screen appears.
3. Choose the option to return to factory settings (use the volume buttons to navigate)
4. Power on, job done

Als je belangrijke zaken op het tablet hebt staan is dat wellicht niet het handigste, maar ik geloof voor jou nu wel de enige wijze om het weer werkend te krijgen..

edit:
zag net te laat dat 't voor de 211 is.. Andere tablet, maar wellicht werkt 't ook met de 210!

[ Voor 9% gewijzigd door garagaholic op 18-06-2012 13:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Is me nog niet gelukt, zoals omschreven, hij start gewoon op, en komt dan weer met de melding van patroonbeveiliging enz. De enek keer start hij wel op met volume toets en dan weer niet, zal wel in de volgorde zitten denk ik, ik blijf het proberen (ook ondertussen met google account) In ieder geval bedankt

Verwijderd

garagaholic schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:31:
edit:
zag net te laat dat 't voor de 211 is.. Andere tablet, maar wellicht werkt 't ook met de 210!
Nope.
N.B. de Yarvik TAB210, inmiddels gediscontinueerd, kent geen factory reset als hierboven beschreven. Bezit de eindgebruiker dit model en ondervindt hij ook na een herstart bovengenoemde problemen, dan geldt in het geval van de TAB210 de gebruikelijke RMA-procedure.
Wellicht kan TS het patroon achterhalen door een bepaald configuratiebestand op het tablet te openen via een computer, maar dat gaat richting het omzeilen van beveiliging en mag niet worden besproken op GoT.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2012 14:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wat is RMA procedure?

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:41
Vroeger zat er een bug in de "recovery" als je je patroon vergeten ben. Je kan proberen om "null" als email/pass te doen. Vraag me af of het nog steeds zo is maar niet geschoten is altijd mis!

(of anders idd somehow een reset uitvoeren)

Als je wel de email weet maar niet het wachtwoord kan je die gewoon resetten via de PC?

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Verwijderd

Topicstarter
Ik had op mij google account password al een keer gewijzigd maar lukte niet. Ik probeer het nog een keer. Intussen null ook geprobeerd maar,.... no way.....

Verwijderd

Hier op GoT verwachten we wel eigen inzet en een zeker niveau.

Wikipedia: RMA

met hieronder
https://www.google.com/ac...IssuedAuthSubTokens?hl=nl

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2012 14:13 ]

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:21
Je hebt niet toevallig 2-factor-auth op je Googleaccount? Dan is het misschien nodig om een application specific password te gebruiken.

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:46
En simpelweg je dochter even vragen wat het is? Want als ze oud genoeg is om de hele procedure te doorlopen en 2x een identiek patroon in te vullen, dan zit er een logica achter ;) .

[ Voor 58% gewijzigd door MoiZie op 18-06-2012 14:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
@fridgeman. Je hebt gelijk, weet inmiddels wat RMA is. Mijn niveau is verder niet mis mee hoor.

Verwijderd

Topicstarter
@MoiZie Patroon is wel bekend, maar is nu vergrendeld, dus kom je daar niet meer bij.
Ik denk dat ik hem maar even opstuur ......

Verwijderd

Topicstarter
Verduld, sub-tokens, dat is hem, hij werkt weer thanx all voor jullie hulp.
Groeten Remko
Pagina: 1