Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een GoPro Hero 2 die ik wil ophangen aan een gebouw. Nu moet deze camera om de 2 minuten een foto maken over een periode van 10 weken.

Omdat de SD-kaart (32 gig) na 8 dagen al vol zit en ik na het ophangen van de camera ook niet meer gemakkelijk bij de camera kan, moet ik noodgedwongen een oplossing zoeken om de geschoten afbeeldingen extern op te slaan.

De Hero2 kan niet extern opslaan d.m.v. de bijgeleverde USB-kabel en met de Sandisk Eye-Fi heb ik een slechte ervaring omdat het bereik vaak slecht is.

Weet iemand of ik aan de Wi-Fi BacPac van GoPro voldoende heb? Volgens een webwinkel worden de foto's alsnog op de SD-kaart opgeslagen en zit het apparaat wederom na 8 dagen vol. Is er een alternatief?

Alvast bedankt!

Verwijderd

De vraag is dus of de wifi bacpac inderdaad een SD kaart nodig heeft (wat mij vreemd lijkt). Als dat zo is dan heb je geen enkele optie om dit te laten werken. Als het niet zo is, dan kun dat wifi bacpac gewoon gebruiken. Kortom, stel bovenstaande vraag even in het gopro topic, benader GoPro via social media of lees de handleiding. :)