Ik heb een wat verouderde pc overgenomen van mijn informaticaleraar.
Die wou ik dus graag een beetje upgraden.
De specs:
Moederbord: Asus P5KC
Processor: Core 2 Quad Q6600 @ 2400Mhz
Geheugen: 2x 1024 DDR2 RAM
Videokaart: Nvidia 9600GT
Harde schijven: 1x 250GB, 2x 500GB
Budget: Aangezien ik de PC voor 150 euro heb gekocht, wil ik hem niet voor meer dan 150 upgraden.
Doel van de computer (Officewerk, Gaming, School, etc.): Office, school, af en toe COD4 multiplayer op lanparty's.
Wat heb ik nodig?
- Allereerst leek mij een SSD wel wat, sneller opstarten enz. (60GB is voldoende)
- Daarnaast wil ik graag mijn kast vervangen want die (Antec ...?) is vrij groot en kermis-achtig (zie foto)
- Ook die 2gb geheugen wil ik vervangen door 2x 2gb DDR3 1333mhz, dat ondersteund mijn moederboard dacht ik.
- Verder leek een processorkoeler mij ook nog wel handig, de boxed koelt niet zo goed en is lawaaierig.
Mijn winkelmandje:

Mijn PC:

Ik hoor graag of er verbetering zijn in de door mij bedachte upgrade.
Die wou ik dus graag een beetje upgraden.
De specs:
Moederbord: Asus P5KC
Processor: Core 2 Quad Q6600 @ 2400Mhz
Geheugen: 2x 1024 DDR2 RAM
Videokaart: Nvidia 9600GT
Harde schijven: 1x 250GB, 2x 500GB
Budget: Aangezien ik de PC voor 150 euro heb gekocht, wil ik hem niet voor meer dan 150 upgraden.
Doel van de computer (Officewerk, Gaming, School, etc.): Office, school, af en toe COD4 multiplayer op lanparty's.
Wat heb ik nodig?
- Allereerst leek mij een SSD wel wat, sneller opstarten enz. (60GB is voldoende)
- Daarnaast wil ik graag mijn kast vervangen want die (Antec ...?) is vrij groot en kermis-achtig (zie foto)
- Ook die 2gb geheugen wil ik vervangen door 2x 2gb DDR3 1333mhz, dat ondersteund mijn moederboard dacht ik.
- Verder leek een processorkoeler mij ook nog wel handig, de boxed koelt niet zo goed en is lawaaierig.
Mijn winkelmandje:

Mijn PC:

Ik hoor graag of er verbetering zijn in de door mij bedachte upgrade.