Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Optionele upcoming nieuws 'quality' check door 'exp.'

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views

• David Mulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-08-2021
Jullie hebben al een serie 'experts' binnen bepaalde onderwerpen verzameld, ik zou voorstellen om deze (automatisch?) wat groter te maken en nieuws eerst een half uur ofzo in een quality check modus te zetten (optioneel per bericht natuurlijk (real time berichten, of dingen die echt goed door de auteur worden begrepen niet natuurlijk)). Tijdens die tijd zien de experts het in hun sidebar/homepage staan (vergelijkbaar als upcoming nieuws) kunnen het artikel lezen en even serieuze feedback geven indien ze wat aan te merken hebben. Daarna opent de auteur het nog eens, leest de kritiek door en past (indien nodig) het artikel aan of voegt wat nuances toe. Dat voorkomt van die afgangen zo nu en dan, zoals net met dat spdy artikel of met veel natuurkundige onderwerpen.

[ Voor 8% gewijzigd door David Mulder op 18-06-2012 12:22 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Vind je het een afgang? Even los van het ontbreken aan voorbeelden over natuurkundige onderwerpen (dus kan daar even geen mening over vormen):

nieuws: Spdy misschien niet significant sneller dan http of https is een artikel over een onderzoek. De redactie vormt geen mening of trekt geen eigen conclusie en de discussie maakt het onderwerp juist zo interessant :)
Het lijk me juist een afgang voor de onderzoeken die zijn werk blijkbar niet goed (genoeg) heeft gedaan. Mooi toch dat Tweakers juist niet een mening vormt, maar gewoon het nieuws brengt zoals het is.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:10
Volgens mij geeft dit geen enkele garantie op succes. Het valt en staat bij de aanwezigheid van 'experts' en dat kunnen we niet garanderen. Natuurlijk zal iedereen dat in het begin graag doen maar op een gegeven moment komt er een zeker moment van verzadiging. Geheel volgens de wet van de heer Murphy gaat het vervolgens gruwelijk fout om een druilerige maandagmorgen als niemand tijd heeft om te checken. En dan zijn de rapen gaar.

Gelukkig zijn er de comments om onze redactie scherp te houden dus maak daar vooral gebruik van. Uiteraard kun je een redactuer ook individueel een DM of mail sturen als je iets opmerkt. Als laatste hebben we een apart forum voor commentaar op de redactie Geachte Redactie.

Er zijn genoeg kanalen om te communiceren met de redactie. Voeg daarbij dat een preview periode geen enkele garantie biedt op preventie (als dat al nodig zou zijn) én het feit dat onze redactie vreselijk z'n best doet om mooie berichten te brengen kan ik niet anders dan antwoorden : won't fix. :)

Desalniettemin dank voor het meedenken! _o_

Dit topic is gesloten.