Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-05 23:03
Ik ben op pad gestuurd om een telefoon te vinden voor mijn moeder. Zij komt nu van een telefoon met monochroom display, dus het wordt wel een enorme verandering. Ze wilt de telefoon voornamelijk gebruiken om te emailen, nieuws lezen, kleine spelletjes (WordFeud) en last but not least, FaceBooken.

Het moet in elk geval een gratis telefoon worden icm een 1-jarig abonnement+internet. Vaste maandlasten mogen absoluut de €30,- niet overschrijden (waarschijnlijk een Tele2 SmartMix 250 + Internet Small 200MB) en ik kwam met een beetje zoeken tot een aantal telefoons die in de prijsklasse rond de €250,- zaten wat betreft losse aanschafwaarde en icm een willekeurig telefoonabonnement is de telefoon dan gratis (geen lease).

Mijn eisenpakket:
- Gratis telefoon
- Android
- Minimaal 3,7" scherm
- Minimaal 800x480 resolutie
- Geen LG of Alcatel
- Lichtgewicht (+/- 120gr)

Door een beetje te spelen in de pricewatch kwam ik uiteindelijk op de volgende 4 telefoons uit:

- pricewatch: HTC One V Zwart
- pricewatch: Samsung Galaxy S Plus i9001 Zwart
- pricewatch: Sony Ericsson Xperia arc S LT18i Blauw
- pricewatch: Sony Xperia Sola Zwart

Displaygrootte:
Galaxy S Plus (4") of Arc S (4,2")

Android 4.0:
One V (upgrades naar 4.0 voor de Sony's ?)

Software:
One V (wegens Sense, ik vind dit persoonlijk erg fijn werken. Touchwiz vind ik persoonlijk niet prettig. Met Sony heb ik geen enkele ervaring!)

Processor:
Sola (dual core) of Galaxy S Plus of Ars S (zelfde cpu geklokt op 1,5Ghz)

Nieuw model:
One V of Xperia Sola

Afmetingen:
De telefoons verschillen niet veel qua grootte, wat een voordeel oplevert voor de Galaxy S Plus of Xperia Sola met groter display.

Neigt naar:
De Galaxy S Plus
Deze telefoon heeft zich, als ik naar alle reviews kijk in de PW, enorm bewezen en erg positief beoordeeld.

Heeft als enige een Super Amoled scherm (persoonlijk vind ik dat geen voordeel, maar ik hoef er uiteindelijk niet naar te kijken), maar heeft fellere kleuren en S-Amoled is volgens energiezuiniger(?). Erg groot scherm, goed voor de ogen die minder worden op leeftijd :). Verder is deze het goedkoopste van alle 4 de modellen, maar ook weer het oudste type. Nu zou dat volgens mij totaal geen nadeel zijn voor iemand die nog nooit met een touchscreen heeft gewerkt. Feit is, is dat er geen upgrade komt naar Android 4.0, maar of dat voor mijn moeder een gemis zal zijn betwijfel ik. Rooten en een custom rom erop installeren gaat sowieso niet gebeuren.

De One V lijken toch wat problemen te hebben als ik dat topic doorlees. Met Sony heb ik gewoon 0,0 ervaring, vandaar dat ik niet direct die kant op kijk, maar daarvan lees ik toch veel positieve verhalen.

Zie ik wellicht nog wat voor -en/of nadelen over het hoofd, of juist nog telefoons welke minstens in dit rijtje thuis zouden horen welke er nu niet in staan ?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Amoled is niet perse energiezuiniger, bij wit is het energiegebruik hoger.
Je zou nog kunnen kijken naar de Samsung Galaxy W of HTC Desire S. Twee handzame toestellen met goede gebruikersbeoordelingen.
Zelf zou ik neigen naar de Sola.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Die lichtgewichteis zou ik laten varen omdat je zo veel betere toestellen uitsluit, zoals de Galaxy Nexus welke prima binnen jouw overige wensen past.

Laat maar, je titel deed vermoeden dat je dit bedrag wilde uitgeven bij een abonnement. Ik had beter moeten lezen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Aghanim op 18-06-2012 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Sigis schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:59:
Amoled is niet perse energiezuiniger, bij wit is het energiegebruik hoger.
Je zou nog kunnen kijken naar de Samsung Galaxy W of HTC Desire S. Twee handzame toestellen met goede gebruikersbeoordelingen.
Zelf zou ik neigen naar de Sola.
Galaxy W ziet er goed uit qua specs, behalve dat deze niet goedkoper is (ook gratis en met een goedkoper abonnement moet er ook al bijbetaald worden) vergeleken met de Galaxy S Plus en je daarvoor een groter scherm krijgt. Maar mijn moeder moet eerst even bepalen of ze 3,7" groot genoeg vindt, of dat ze liever naar 4" of 4,2" wilt gaan. Dat maakt de keuze nog makkelijker.
Aghanim schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:06:
Die lichtgewichteis zou ik laten varen omdat je zo veel betere toestellen uitsluit, zoals de Galaxy Nexus welke prima binnen jouw overige wensen past.

Laat maar, je titel deed vermoeden dat je dit bedrag wilde uitgeven bij een abonnement. Ik had beter moeten lezen :)
Misschien inderdaad niet zo duidelijk nee, zal het proberen aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-03 05:49

Remcom00

hij is gek

Waarom geen LG?
Heb zelf de Optimus 2x, standaard sofware is prima en krijgt nog een update naar 4.0.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Smarron schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:11:
[...]
Galaxy W ziet er goed uit qua specs, behalve dat deze niet goedkoper is (ook gratis en met een goedkoper abonnement moet er ook al bijbetaald worden) vergeleken met de Galaxy S Plus en je daarvoor een groter scherm krijgt. Maar mijn moeder moet eerst even bepalen of ze 3,7" groot genoeg vindt, of dat ze liever naar 4" of 4,2" wilt gaan. Dat maakt de keuze nog makkelijker.

[...]
Misschien inderdaad niet zo duidelijk nee, zal het proberen aan te passen.
Galaxy W is niet goedkoper, maar wel nieuwer en handzamer. Het is Duitsland een populair toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:20

StrongArmLance

Endless flow

Ik kan de Plus en de Arc aanraden, al weet ik daarvan niets over de 4.0 mogelijkheden. Die de LG Optimus 2x wel heeft (prima toestellen hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:57

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

kristan schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 19:35:
Ik kan de Plus en de Arc aanraden, al weet ik daarvan niets over de 4.0 mogelijkheden. Die de LG Optimus 2x wel heeft (prima toestellen hoor)
Plus zou ik nu niet meer doen. Toestel is verouderd en er is al een opvolger. Samsung gaat ook niet met een update naar 4.0 komen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Wil je eigenlijk wel een update? Voor ons natuurlijk mooi, maar voor een wat oudere vrouw... Het oogt toch allemaal weer anders enzo... (verandering, eng!)

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Obiter dictum schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 19:39:
Wil je eigenlijk wel een update? Voor ons natuurlijk mooi, maar voor een wat oudere vrouw... Het oogt toch allemaal weer anders enzo... (verandering, eng!)
Fouten worden er ook niet meer uitgehaald daar gaat het meer om. Samsung veranderd toch weinig serieus aan de look en feel.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8819

http://www.pdashop.nl/pro...on-xperia-pro-silver.html

bij deze zaak kan je ook abbo verlengen of nieuwe afsluiten

telefoon kan je alles mee
mijn moeder is 53jaar en gebruik een ouwe htc pro 2
en wil altijd een toestenbord houden omdat gewoon veel beter is met media en emailen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Bedankt voor alle reacties!

Ik kwam gisteren tot de ontdekking dat de Galaxy S Plus geen flitser heeft, dat vind ik wel een groot nadeel. Echter zag ik hiervoor in de plaats de Galaxy S Advance. Eigenlijk identiek, maar wel met flitser. Kost waarschijnlijk 30 Euro in aanschaf bij het abonnement in gedachten, dus dat is bij deze een kandidaat en zal de plaats innemen van de Galaxy S Plus.

Ik heb ook nog eens zitten kijken naar de LG modellen. Ik heb zelf gewoon teveel negatieve ervaringen met LG vanuit het verleden. LG maakt prima apparaten (Heb al jaren een plasma TV, wasmachine en droger van LG welke het allemaal meer dan uitstekend doen), maar ben gewoon niet te spreken over hun telefonie afdeling. Maar goed, ik heb de Optimus P990 toegevoegd als optie en zal hem voorleggen. Genoeg reviews in elk geval aanwezig om te lezen.

Ook duidelijkheid gekregen over de grootte wat betreft display, deze moet 4,0" zijn, 3,7" vond ze te klein en 4,3" net iets te groot. :)
Daarmee vallen de Sony's (wil haar toch stiekem de Arc S nog even laten zien, want die is niet groter dan de rest qua afmetingen) en HTC af, dan lijkt het een keuze te worden tussen de Galaxy S Advance en de P990. Deze 2 zijn nagenoeg identiek aan elkaar qua afmetingen.

Belangrijkste verschillen:
Gewicht: LG 19gr. zwaarder
CPU: Samsung vs. Tegra 2
Geheugen: 512MB (LG) vs. 768MB (Samsung)

LG is er eventueel in het wit (uiterlijk blijft altijd belangrijk) wat bij mijn vriendin in elk geval wel een eis was, waardoor heel veel telefoons afvielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:22
Ik zou geen lg nemen. software is echt brak en die update zou er al maaanden zijn dus daar zou ik niet op rekenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
418O2 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 20:32:
Ik zou geen lg nemen. software is echt brak en die update zou er al maaanden zijn dus daar zou ik niet op rekenen
Las het net ja, maar die Samsung modellen hebben sowieso geen update, dus wat dat betreft doen ze niet onder voor elkaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-03 05:49

Remcom00

hij is gek

Is idd wel slordig van LG dat Android 4.0 er nog niet is (alhoewel ze hebben belooft dat ie er nog komt, maar nog geen datum), maar de nieuwste fabriekssoftware is prima imo.
Ik heb mn Optimus 2x nog heel erg lang maar de eerdere software versie's schenen erg buggy te zijn, zou je even in het topic van het toestel zelf moeten vragen.
Vriend van me heeft een Samsung Galaxy S plus en is er goed over te spreken, vriendin van me heeft een Galaxy S Advance en is er ook tevreden over (heb m zelf nog niet in handen gehad btw maar lijkt me een prima toestel).

Ik zou gewoon even een winkel binnenlopen met je moeder en ze even uitproberen, geeft de beste indruk.

[ Voor 20% gewijzigd door Remcom00 op 19-06-2012 20:39 ]

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 22:04
nadeel van de Samsung toestellen is toch echt wel dat je ook goed kan merken dat het niet het toptoestel is. de xperia ray van mijn vrouw is een stuk beter dan de S Advance van een vriend van me. (al is het dan wel een erg klein scherm, vooral op beeldkwaliteit en gevoel is sony echt beter)

maar waarom geen 2 jarig abonnement? toestel lijkt me niet echt hard te slijten bij dat gebruik, en dan kun je zelfs een high-end toestel erbij doen. bijv de galaxy s2 of xperia S of een HTC One S?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8819

klopt wel

hier een samsung note
Ding is gewoon brak.
De batterij klepje is echt gewoon brak
Al een paar keer los gekomen.

Moet zeggen iphone is duur maar zit geweldige in elkaar. (oke het glas moet je voor zichtige mee zijn)
Ik heb verschillende telefoons gehad van htc , lg ,samsung, sony en nokia .
De touch screen werk toch het beste op de iphone .
Mijn vermoeden is wegens het glas dan het plastic wat anderen merken nemen .

Mijn ervaring in volgorde (heb dikke vingers)
iphone
sony
htc
samsung
lg
nokia

Nieuw toestellen getest in de winkel .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 22:04
http://www.pdashop.nl/pro...sony-xperia-p-silver.html

En nog een nieuw toestel, dualcore en 4.0inch scherm

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:22
Anoniem: 8819 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 23:15:
klopt wel

hier een samsung note
Ding is gewoon brak.
De batterij klepje is echt gewoon brak
Al een paar keer los gekomen.
herken ik niet en heb ik ook nog nooit gehoord (heb er zelf 1)
Moet zeggen iphone is duur maar zit geweldige in elkaar. (oke het glas moet je voor zichtige mee zijn)
Ik heb verschillende telefoons gehad van htc , lg ,samsung, sony en nokia .
De touch screen werk toch het beste op de iphone .
Mijn vermoeden is wegens het glas dan het plastic wat anderen merken nemen .

Mijn ervaring in volgorde (heb dikke vingers)
iphone
sony
htc
samsung
lg
nokia

Nieuw toestellen getest in de winkel .
Mja. wat moet hij hier verder mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Zucht, geen bericht getypt, vergeten op versturen te klikken. :(

Ok, even kort samengevat:

Geen 2-jarig vanwege na 1 jaar evt. verlengen met lagere kosten of nieuwe telefoon. Mijn moeder belt nu amper 15 euro per maand aan beltegoed, dus richting 30 euro is al 2x zoveel. Dat zou dan 2 jaar moeten (even kortingen buiten beschouwing gelaten). De keuze is er nu met een 1-jarig contract om een vrij goede telefoon te kiezen (+/- 300 Euro vind ik absoluut niet vergelijkbaar met een budgettelefoon) en vrijwel niks bij te hoeven betalen.

De Sony Xperia P is ver boven budget en valt al direct af.

Met die info van de iPhone kan ik inderdaad niks en iPhone is het laatste wat ik adviseer. :P

Nu 2 telefoons als serieuze optie:
- LG Optimus P990 (wit/zwart)
- Samsung Galaxy S Advance

Outsider:
- Sony Xperia Arc S (welke kleur dan ook)

Van bovenstaande telefoons kost de Samsung het meeste als los toestel, maar vreemd genoeg is deze niet duurder met hetzelfde abonnement dan de andere 2. Nu nog even goed vergelijken in de winkel en dan komen we er wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Hoeveel is de Arc S bij een abo van Tele2? Lijkt mij een ideale telefoon voor een laag budget en een jaar abo. Relatief krachtige specs, updates zijn er zeker en hij is bijzonder veelzijdig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:48

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Ik heb zojuist een aantal posts weggehaald omdat ze offtopic waren.
Het gaat hier over de aanschaf van een budget toestel voor zo'n € 15,- per maand. Hoe de discussie dan komt op klepjes van een Note en valtesten van een Iphone is mij een raadsel maar ze zijn iig offtopic. Graag ontopic reageren of gewoon niet reageren.

[ Voor 11% gewijzigd door janvanduschoten op 20-06-2012 12:03 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:27
Waarom niet een goedkope sim only met een tweedehands toestel? Dan zou bijv. de S2 een optie worden.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Touchdomex schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 00:52:
Hoeveel is de Arc S bij een abo van Tele2? Lijkt mij een ideale telefoon voor een laag budget en een jaar abo. Relatief krachtige specs, updates zijn er zeker en hij is bijzonder veelzijdig.
De goedkoopste Arc S uitvoering is de blauwe en kost dan éénmalig €32,- bij een 1-jarig SmartMix250.

De Advance kost daar éénmalig €41,- met hetzelfde abonnement.

Andere aanbieders met de Advance zijn de Sizz 150 (Aanschaf € 13,- goedkoper, 3 maanden €10,50 goedkoper, daarna 9 maanden lang €5,- duurder, maar wel 100 belminuten minder).

Of de Advance bij een Vodafone BSW Regelmatig. (Aanschaf € 2,- goedkoper, 3 maanden voor €0,-, daarna 9 maanden voor € 32,50, maar in totaal slechts 90 belminuten).

Dus dit zit allemaal erg dicht bij elkaar. Deze 2 telefoons gaan we nog even goed van dichtbij bekijken in de winkel. Het abonnement eromheen komt wel goed. De LG is overigens niet goedkoper (€32,- aanschaf), maar die stond nog op het lijstje.
ph4ge schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:26:
Waarom niet een goedkope sim only met een tweedehands toestel? Dan zou bijv. de S2 een optie worden.
Moet er wel budget zijn om even meer dan €200,- neer te leggen en dat wil mijn moeder niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Smarron op 20-06-2012 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Smarron schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:55:
Moet er wel budget zijn om even meer dan €200,- neer te leggen en dat wil mijn moeder niet.
Het abonnement wat hij overweegt kost 30 euro in de maand, voor 2 jaar (wel eerste maanden korting). Hetzelfde abonnement bij dezelfde provider sim only kost voor 1 jaar 11 euro in de maand. Kortom, die 200 Euro heb je zo bespaard. Als je niet in een keer 200 Euro kan betalen voor je telefoon moet je je afvragen of het wel zo slim is om er dan maar een met afbetaling te kopen, dan kan je misschien beter dit soort luxe achterwege laten. Over een periode van 2 jaar ben je dan ook echt een heel stuk duurder uit, en dan heb je nog een minder toestel ook.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
ph4ge schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:22:
[...]
Het abonnement wat hij overweegt kost 30 euro in de maand, voor 2 jaar (wel eerste maanden korting). Hetzelfde abonnement bij dezelfde provider sim only kost voor 1 jaar 11 euro in de maand. Kortom, die 200 Euro heb je zo bespaard. Als je niet in een keer 200 Euro kan betalen voor je telefoon moet je je afvragen of het wel zo slim is om er dan maar een met afbetaling te kopen, dan kan je misschien beter dit soort luxe achterwege laten. Over een periode van 2 jaar ben je dan ook echt een heel stuk duurder uit, en dan heb je nog een minder toestel ook.
We wijken wederom van het onderwerp af. Het gaat er niet om of mijn moeder wel of geen €200,- (SGS2 kost trouwens wel even iets meer, maar dat terzijde) kan betalen, ze wilt dit niet betalen. Ze wilt bovendien geen 2e hands toestel.

Ik heb ook al aangegeven dat het een 1-jarig contract wordt, en dus geen 2-jarig.

Ze heeft minder toestel, dat klopt. Is ook totaal geen probleem voor mijn moeder. Zoals gezegd, ze gaat van een monochroom display naar een 4" smartphone dus dat lijkt mij al vooruitgang genoeg. Van een S Advance naar een S2 is echt niet merkbaar voor haar.

Maar we gaan dit weekend even in de winkel kijken naar de 3 telefoons (P990, S Advance en Arc S). Dan mag ze daar een keuze uit maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-05 16:41

Sorbo

Uw hulp in huis!

Ik zou je willen adviseren om inderdaad weg te blijven van LG, door de slechte service, en toch kwalitatief minder goed ogende toestellen. Sony en Samsung zijn hier iets netter in, en naar mijn mening dus ook een betere keuze dan de LG.

De Sony krijgt voor zover ik weet gewoon een update naar ICS, net als alle andere modellen van Sony uit 2011 en 2012. De uitrol is momenteel bezig, en het kan zijn dat het toestel dus niet direct ICS bevat, maar wel binnen korte tijd geupdate kan worden.

Het verschil tussen 4 en 4.2" is echt minimaal, en door de geringe dikte voelt de Arc een heel stuk kleiner aan dan ie daadwerkelijk is. Maar neem d'r eens mee naar een telefoonwinkel of de Mediamarkt, en laat haar de toestellen eens voelen. Mijn moeder heeft onlangs een Defy voor moederdag gekregen, en vindt m eigenlijk na een paar weekjes wat aan de kleine kant (3.7"), nadat ze eerst niks van het ding hoefde te weten omdat ie zo groot was. Niets zo veranderlijk als moeders.

De samsung is ook een mooi toestel, maar de ICS upgrade en het iets grotere scherm, in combinatie met de fysieke knoppen onder het scherm en de beperkte dikte zorgen ervoor dat ik de Arc een betere kandidaat vind dan de Samsung...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Smarron schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:32:
We wijken wederom van het onderwerp af. Het gaat er niet om of mijn moeder wel of geen €200,- (SGS2 kost trouwens wel even iets meer, maar dat terzijde) kan betalen, ze wilt dit niet betalen. Ze wilt bovendien geen 2e hands toestel.
Ik zal verder niet meer reageren, maar je neemt toch alleen jezelf in de maling en bent een dief van je eigen portemonnee als je zo denkt? Linksom of rechtsom betaal je toch, of je het nou eenmalig doet of verspreid over 12 maanden. Als je bijv. de HTC One V met een jaar abonnement neemt ben je bijna 300 euro duurder uit vergeleken met een sim-only. Je bespaart dus geld en je hebt veel meer telefoon met een sim-only.

Maar goed, ze moet het zelf weten. De industrie leeft van deze gedachtegang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juupke
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-09-2020
Als je evt. toch open zou staan voor een abo van 2 jaar, moet je eens kijken op gsmtopdeal.nl. Daar vind je voor zover ik weet de beste deals. Voorbeeld: Sony Xperia P krijg je gratis bij 2-jarig abo van 22,45/maand. Hiervoor krijg je dan 250 min/sms EN 500mb. Die lage abo-prijs is voor de hele looptijd van het abo.

Goedkopere mogelijkheden hebben ze ook, met mindere telefoons natuurlijk.
Pagina: 1