Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[blogs] Oude blogs niet toegankelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 284 views

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:32
Bij het zoeken op één van de blogs kwam ik een vreemd gedrag tegen:

Als je bijvoorbeeld op het blog van Mux zit en aan de linkerkant voor Januari 2007 kiest dan krijg je wel netjes de titel, datum, views en het aantal reacties te zien, maar de tekst eronder is van zijn laatste post.
Tblog verleden

Dit is de normale listing als je op de mainpage van zijn blog zit.
Tblog heden

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Volgens plan: Devvers bouwen Tweakblogs, imageviewer en meer... zijn de blogs pas in december 2007 geintroduceerd, 29 januari 2007 lijkt mij dan een vreemde datum voor een blog. Kan het niet zijn dat er door de eigenaar wat gespeeld is met de datum van het artikel? Hij heeft in 2009 een blog geplaatst met als titel 'Introductie' (mux' blog: Introductie), wat een blogpost van januari 2007 nog minder waarschijnlijk maakt.

Desktop | Server | Laptop

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:35

crisp

Devver

Pixelated

Het lijkt mij dat mux de post in 2007 heeft aangemaakt als een soort 'preview' post. Feitelijk zijn er gewoon 2 posts met dezelfde content.

Rupie: je kan wel degelijk 'anti-daten' - da's nuttig als je bijvoorbeeld oude blogposts wilt overzetten naar een tweakblog (ik heb zelfs posts uit 2006 ;))

Intentionally left blank

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:32
crisp schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:41:
Het lijkt mij dat mux de post in 2007 heeft aangemaakt als een soort 'preview' post. Feitelijk zijn er gewoon 2 posts met dezelfde content.

Rupie: je kan wel degelijk 'anti-daten' - da's nuttig als je bijvoorbeeld oude blogposts wilt overzetten naar een tweakblog (ik heb zelfs posts uit 2006 ;))
De tekst van de post onder Januari 2007 is exact hetzelfde als die van vorige week woensdag inclusief filmpjes, etc. Dus het lijkt me niet dat hij dit in 2007 al heeft gemaakt.
Sorry, drie keer lezen en nu snap ik het. Dus Mux heeft die posts waarschijnlijk per ongeluk laten staan bedoel je?

[ Voor 9% gewijzigd door MuddyMagical op 18-06-2012 15:19 ]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

MuddyMagical schreef op maandag 18 juni 2012 @ 15:18:
[...]

Sorry, drie keer lezen en nu snap ik het. Dus Mux heeft die posts waarschijnlijk per ongeluk laten staan bedoel je?
Dat ja :)

Intentionally left blank

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-11 21:59

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik ben proeflezer voor Mux, hij gebruikt die twee oude posts als kladblok zodat meerderen de post kunnen checken.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

^^ Dat bevestigd het dus :) Not A Bug :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.