Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Corsair Gaming GS800 brom

Pagina: 1
Acties:

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11 13:56
Ik heb sinds een week een Corsair Gaming GS800 in mijn PC. Wat mij opvalt is dat er een iritante brom uit de voeding komt. Het lijkt de ventilator te zijn. Het klinkt als een kabeltje tegen een CPU fan (wat niet het geval is).

Is dit normaal? Zijn er anderen met een Corsair Gaming GS800 die kunnen aangeven of de voeding dit geluid maakt of niet?

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-11 19:50
ik heb zelf de TX650v2 en ik heb geen alst van een brom of een ander vervelend geluid.
als jij er niet tevreden mee bent kan je terug gaan naar de winkel en een andere voeding kopen.
ookal heb je de PSU online gekocht volgens de nederlandse wet mag je het product binnen 7 dagen van de aanschaf retourneren

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

• maniak
Supsooi schreef op maandag 18 juni 2012 @ 20:18:
ik heb zelf de TX650v2 en ik heb geen alst van een brom of een ander vervelend geluid.
als jij er niet tevreden mee bent kan je terug gaan naar de winkel en een andere voeding kopen.
ookal heb je de PSU online gekocht volgens de nederlandse wet mag je het product binnen 7 dagen van de aanschaf retourneren
Gekocht in een normale winkel.. wil alleen weten of het normaal is voordat ik terug ga..

• zoepersooi
hangt af van hoe goed jouw gehoor is
met de gs800 is natuurlijk veel watts voor (relatief) weinig geld. en dan is misschien de fan iets minder als met een duurdere voeding of een met minder watt.
en ik weet niet wat de rest van de specs van je PC zijn want dan kan jemisschien met een mindere voeding die van iets betere kwaliteit is.

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

• maniak
Supsooi schreef op maandag 18 juni 2012 @ 22:10:
hangt af van hoe goed jouw gehoor is
met de gs800 is natuurlijk veel watts voor (relatief) weinig geld. en dan is misschien de fan iets minder als met een duurdere voeding of een met minder watt.
en ik weet niet wat de rest van de specs van je PC zijn want dan kan jemisschien met een mindere voeding die van iets betere kwaliteit is.
De hele PC is stil, ook meer toeval trouwens.. heb bij voorhand niet gekeken of onderdelen stil waren. Maar heb de CPU fan al wel vervangen om uit te sluiten of het daar uit kwam.

Mijn PC: i3570K, ATI 7850 2GB, SSD, HDD, SB X-FI en de normale dingen zoals geheugen.. opzich heeft ie niet zoveel power nodig maar deze voeding hadden ze op voorraad nadat ik mijn vorige voeding moest afstaan ;)

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:06
Let op eventuele coil whine zoek maar op youtube en google.

• maniak
EnderQ schreef op maandag 18 juni 2012 @ 23:34:
Let op eventuele coil whine zoek maar op youtube en google.
Ik heb even gezocht op Youtube en vond dit: YouTube: Corsair tx650w coil whine
Dit is niet het geluid dat de voeding maakt.. bij mij is het echt hetzelfde geluid als er een kabeltje tegen de CPU kooler aanzit en dan zon ratelend geluid maakt..

• zoepersooi
misschien is het de fan die gewoon kapot is.
of er is in je voeding een draadje wat tegen je fan aanzit (dat verklaart waarom het hetzelfde geluid is

wat je misschien kan doen is terug gaan naar de winkel en dat hun dan de voeding aanzetten en dat dan gaan beoordelen

Pagina: 1