I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Noord-Europa zwaait met de scepter financieel, Zuid-Europa dus sportiefDeadsy schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 22:46:
[...]
En allemaal landen waar het financieel niet echt super gaat.
Wil je daarmee soms zeggen dat het EK/WK winnen slecht voor de landelijke economie is?

Ik gun het Italië meer dan Spanje, zou het geniaal vinden als Balloteli wars is van dat tikkie, takkie voetbal en als een stormram Cassilas trotseert
Told yaVlassie1980 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:04:
Even een zekerheidje: Aan het eind van de rit staat Spanje met de troffee in handen
Maarja, ik moet eigenlijk nog wel zien dat Spanje van Italië wint.. Op papier hebben ze betere spelers maar ze spelen saai en zakelijk. Italie wil toch wel aanvallen en spelen niet het Catanaccio dat we van ze gewend zijn.
We gaan het zien in ieder geval. Hoop wel op Italië in ieder geval. Spanje heeft al genoeg gewonnen.
Verwijderd
Ben benieuwd wie als winnaar uit de strijd gaat komen.
Mijn voorkeur gaat uit naar Spanje.
Nu hoop ik dat Italië gehakt maakt van de Spanjolen. Gewoon omdat.
Rotterdam
Kan je garanderen dat ik niet de enige ben die vind dat Spanje saai speelt.Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:46:
Dat ze saai spelen is relatief. Dat vind jij misschien. Ik geniet ervan al vind ik wel dat ze in de zestien sneller op het doel mogen schieten. Ze spelen beide aanvallend, dat was wel te zien in de groepsfase.
Ben benieuwd wie als winnaar uit de strijd gaat komen.
Mijn voorkeur gaat uit naar Spanje.
Maar goed, als jij het mooi vindt en niet in slaap valt verdien je wel respect
Fratelli d'Italia,
l'Italia s'è desta,
dell'elmo di Scipio
s'è cinta la testa.
Dov'è la Vittoria?
Le porga la chioma,
ché schiava di Roma
Iddio la creò.
Fratelli d'Italia,
l'Italia s'è desta,
dell'elmo di Scipio
s'è cinta la testa.
Dov'è la Vittoria?
Le porga la chioma,
ché schiava di Roma
Iddio la creò.
tringiamci a coorte,
siam pronti alla morte.
Siam pronti alla morte,
l'Italia chiamò.
Stringiamci a coorte,
siam pronti alla morte.
Siam pronti alla morte,
l'Italia chiamò, sì!
het is ook veel meer een strijdlied idd... zowel qua toon als qua tekst....BreadFan schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:44:
Nou is dat volkslied van Italië ook wel een prachtig nummer. Straalt naar mijn idee veel meer uit dan het "trage" Wilhelmus.
maar zoals Heitinga het Wilhelmus zingt, straalt er toch ook een bepaalde gretigheid vanaf (jammer genoeg, sloeg die gretigheid bij Heitinga niet over op zijn spel)... het hoeft van mij niet allemaal zoals Heitinga te zijn, maar allemaal de kaken stijf op elkaar vind ik niet kloppen.... je bent er trots op dat je voor nederland speelt... laat dat dan ook zien.... en als je niet trots bent om voor je land uit te komen, dan heb je m.i. ook niets in het nationale elftal te zoeken....
ontopic:
voor het toernooi twijfelde ik heel erg tussen Frankrijk en Italie. Ik had het gevoel van 1 van die 2 de "verrassing" ging worden.... helaas gokte ik in mijn poule op Frankrijk
hoop dat Italie wint iig.... qua gunfactor gun ik hen het het meeste van de 4 halve finalisten...
[ Voor 15% gewijzigd door P.O. Box op 29-06-2012 13:03 ]
Ik heb op Italië 'gegokt" als ek
[ Voor 12% gewijzigd door StrongArmLance op 29-06-2012 13:34 ]

Verwijderd
Italië gaat hem pakken.
Of het eerdere spel was on-italiaans, ik vond ze in 2006 ook best prettig spelenHironshy schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 14:23:
Van mij mag Italie gaan winnen. Ze spelen heel aanvallend, on-italiaans. Spanje is alleen maar saai rondtikken. Winnen wel maar echt boring.....
En inderdaad, Spanje rond de kansen niet af, wat Italië iets beter lukt, nog steeds niet perfect
"Can you beat [spain] on sunday?" "I'll tell you sunday"
[YouTube: http://youtu.be/WDJ9rMq6PBg]
Geeft ook nog eens credits aan de assistmakers, goede kerel.
[ Voor 27% gewijzigd door StrongArmLance op 29-06-2012 20:05 ]
Dat maakt bij Spanje niet veel uit met zoveel topspelers op het middenveld. Die Iniesta zal wel weer de winnende scoren. Italie zal veel ruimte weggeven als ze gaan aanvallen en daar weet Spanje wel raad mee.Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 19:27:
Spanje mist een echte afmaker, en torres is niet in vorm. Spanje kan wel leuk tikkie tikkie doen, maar als je de bal niet in het doel krijgt schiet je er niets mee op.
Italië gaat hem pakken.
Ik hoop op Italie, maar ik verwacht dat Spanje met 1-0 wint.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik hoop het, maar ben bang van niet. Denk niet dat Pirlo vanavond zoveel ruimte krijgt.Hironshy schreef op zondag 01 juli 2012 @ 18:23:
Italie is nu in topvorm. Let maar op Italie gaat vanvond met 1 doelpunt verschil winnen.
@Sjah,
Die 2 titels zeggen natuurlijk wel iets over vandaag, maar dat werkt eerder tegen de Spanjaarden dan voor, IMHO... De kans dat het een keer niet lukt wordt alleen maar groter...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ze specificeren niet precies wat ze bedoelen, maar mijn kennis vult dat aan>>> qua Ek en Wk en dan weer Ek winnen is dat nooit vertoond. Maar is het wel eens vertoond door Brazilie of Argentinie? Of zou het echt superuniek zijn?
Trouwens leuk dat Italie voor Dld en Sp een angstgegener is, voor ons niet, haha; niet alleen 2008 maar natuurlijk 1978 hebben we ze gepakt.
[ Voor 26% gewijzigd door Sjah op 01-07-2012 19:49 ]
Maar wel eens de Copa AméricaM a r c o schreef op zondag 01 juli 2012 @ 19:46:
denk niet dat Brazilië of Argentinië al eens EK-WK-EK gewonnen hebben.
Ziggo zend het overigens wel 1080i uit.
[ Voor 33% gewijzigd door Onbekend op 01-07-2012 20:45 ]
Speel ook Balls Connect en Repeat
HD4Life @ Full-HD
Het is altijd 1080i er zit een upscaler tussen al zenden ze de 2de wereldoorlog uit.Onbekend schreef op zondag 01 juli 2012 @ 20:45:
Heb ik voor niets een HD tv gekocht.
Ziggo zend het overigens wel 1080i uit.
HD4Life @ Full-HD
Hoop overigens dat het een leuke wedstrijd word maar ben bang voor een 3-1 ofzo voor spanje
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zie ook: http://www.totaaltv.nl/nieuws/9162/Niet_alle_EK-voetbalwedstrijden_in_HD_bij_de_NOS_te_zien.html
Heeft er helemaal niets mee te maken. Alleen 4 wedstrijden die gelijktijdig werden gespeeld werden niet in HD uitgezonden omdat dit NIET mogelijk is. De NOS heeft maar 1 HD uitzendstraat dus kan maar 1 tegelijk doen. De finale is los als enige wedstrijd en zou gewoon in HD aan worden geboden door de NOS en dat is ook aangekondigd.tweaker2010 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 20:53:
Dan had Nederland blijkbaar de finale moeten halen. De wedstrijden van oranje werden wel in HD uitgzonden.
Zie ook: http://www.totaaltv.nl/nieuws/9162/Niet_alle_EK-voetbalwedstrijden_in_HD_bij_de_NOS_te_zien.html
HD4Life @ Full-HD
Geen last van..dualnibble schreef op zondag 01 juli 2012 @ 20:55:
Ligt het nou aan mij, of loopt het commentaar achter t.o.v. de rest van het beeld + geluid?
Ik luister met radio 1 commentaar en dat loopt ruim een halve minuut voor.dualnibble schreef op zondag 01 juli 2012 @ 20:55:
Ligt het nou aan mij, of loopt het commentaar achter t.o.v. de rest van het beeld + geluid?
P.S. ben overgeschakeld naar BBC die zendt wel gewoon in 1080i uit.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
HD4Life @ Full-HD
merk het ookdualnibble schreef op zondag 01 juli 2012 @ 20:55:
HD4Life @ Full-HD
Thanks, beeld is niet om aan te zien op de NOS.SneezZ schreef op zondag 01 juli 2012 @ 21:00:
Super jammer, zeilt net over de lat, had meer verdiend.
P.S. ben overgeschakeld naar BBC die zendt wel gewoon in 1080i uit.
Forza Italia!

Ik zit hier met een paar vrienden op een 64'' scherm op 3 meter afstand te kijken die het verschil niet eens zien.

Ik neem aan dat je ze na de wedstrijd morgen even naar de Specsavers stuurt?!kwiebus schreef op zondag 01 juli 2012 @ 21:17:
[...]
Ik zit hier met een paar vrienden op een 64'' scherm op 3 meter afstand te kijken die het verschil niet eens zien.
HD4Life @ Full-HD
Neem ze maar mee naar Hans Anders.kwiebus schreef op zondag 01 juli 2012 @ 21:17:
[...]
Teveel video's gekeken van het NL elftalOnbekend schreef op zondag 01 juli 2012 @ 21:20:
Spanje lijkt nu flink minder goed te spelen. Ze spelen de bal op goed geluk naar de ander.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Dat wel of niet HD bij de nos ligt aan je eigen PC. Als je andere tabs opent of je pc druk laad switch ie naar niet HD. Ik kan er naast zitten uiteraard maar ik heb het hele EK via de live stream gevolgd en de enige keer als die naar niet HD schoot was als ik ging tabben tussen tabbladen (en ja ik heb een high end pc). Als je dan de pagina ververst springt de stream weer naar HD.
[ Voor 14% gewijzigd door Postius op 01-07-2012 21:27 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Na de wedstrijd pas het land invullen en dan zeggen dat je het goed voorspelde?painkill schreef op zondag 01 juli 2012 @ 21:22:
Ik denk dat wint.
Wij hadden het hier bijna allemaal over Digitale TV, niet over streams. Dus het lag weldegelijk aan de NOS.Postius schreef op zondag 01 juli 2012 @ 21:23:
Dat wel of niet HD bij de nos ligt aan je eigen PC. Als je andere tabs opent of je pc druk laad switch ie naar niet HD. Ik kan er naast zitten uiteraard maar ik heb het hele EK via de live stream gevolgd en de enige keer als die naar niet HD schoot was als ik ging tabben tussen tabbladen (en ja ik heb een high end pc). Als je dan de pagina ververst springt de stream weer naar HD.
HD4Life @ Full-HD
[ Voor 10% gewijzigd door Onbekend op 01-07-2012 21:28 ]
Verder ben ik gestopt met kijken, het constant achterlopende of gelijklopende commentaar is bloedirritant

En toen was het 2-0Bastien schreef op zondag 01 juli 2012 @ 21:21:
[...]
Teveel video's gekeken van het NL elftalMaar inderdaad, het is wachten op de gelijkmaker.
HD4Life @ Full-HD
Ik hoef niet meer te kijken, nu winnen ze weer met hun saaie spel.
Edit: Net zoals Nederland 2 jaar terug.
[ Voor 19% gewijzigd door Onbekend op 01-07-2012 21:31 ]
En dan is het 3-0!Onbekend schreef op zondag 01 juli 2012 @ 21:29:
Italië was al dreigend, en ik verwacht dat ze nu alles op alles zetten om de achterstand in te halen....
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
maar geen stretch, 4:3 blijft 4:3Remco Tr schreef op zondag 01 juli 2012 @ 20:48:
[...]
Het is altijd 1080i er zit een upscaler tussen al zenden ze de 2de wereldoorlog uit.
ora et labora
Nee, ik bedoel spanjeCaptainCharisma schreef op zondag 01 juli 2012 @ 21:23:
[...]
Na de wedstrijd pas het land invullen en dan zeggen dat je het goed voorspelde?
Verwijderd
er is nog steeds een user hier op got die zn avatar een boos gezicht met SPA-NLD 1-0 heeftsilmaril8 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 21:34:
Nou, dat deden wij 2 jaar geleden toch wel veel beter....
ora et labora
Spanje in deze wedstrijd saai noemen is echt onterecht. De ragfijne combinaties zijn imo soms een genot voor het oog. En die 2e goal, heerlijk.DanielWW2 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 21:28:
Tering Spanje...
Ik hoef niet meer te kijken, nu winnen ze weer met hun saaie spel.