I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Als ze tegen Engeland moesten had ik het somber ingezien, terugdenkende aan de Champions Leaugue wedstrijden van Chelsea - Barcelona.
Je zou zo'n zelfde wedstrijd krijgen, omdat die Engelsen weten hoe je zo'n team als Barca en dus ook Spanje kunt verslaan, met zijn allen verdedigen en dan op de counter spelen.
Ik verwacht dat het tegen Frankrijk een open wedstrijd wordt waarin veel kansen zullen ontstaan aan beide kanten.
Heb er zin in!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Je merkt het ook bij Arbeloa, die komt altijd mee op langs de zijkant, maar krijgt bijna nooit een pass omdat ze op het middenveld het Barca spel aan het spelen zijn.. en niet via de flanken.
Ook Ramos en Xabi Alonso worden aggresiever, Ramos begon ook met een afstandschot tegen Kroatie, omdat hij merkte dat het niet liep..
Ik kan toch echt wel geweldig genieten van Iniesta, ik heb zo'n vermoeden dat hij speler van het toernooi gaat worden... Hoe hij iedere keer wegdraaid bij een tegenstander, prachtig om te zien als een torero die de stier ontwijkt.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Frankrijk speelt heel verdedigend. Daarom staat Torres er denk ik niet in. Fabregas is een aanvallende middenvelder en voetballend veel beter dan Torres. En met Fabregas speel je tegen Frankrijk juist wel aanvallend. Del Bosque wil er gewoon voor zorgen dat Spanje het middenveld beheerst zodat zij de enige zijn die aanvallen.tweaker2010 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 20:29:
Fabregas staat weer in de basis. Die spaanse coach durft ook niet aan te vallen. Waarom geen Torres?
Verwijderd
Hebben ze tenminste nog IETS om trots op te zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 23-06-2012 21:15 . Reden: Hou het svp vriendelijk ]
[ Voor 79% gewijzigd door gambieter op 23-06-2012 21:18 ]
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Hoe zeg je "Hou je bek" in het Frans?
Grapje toch? Spanje staat aan de rand van de afgrond, de werkeloosheid is ongekend, schulden enorm etc etc.
Het is dat de stront de ventilator zo ongelooflijk hard heeft geraakt in Griekenland en heel Europa daar zijn woede op richt, maar Spanje staat er bijna net zo slecht voor.
[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 23-06-2012 21:24 ]
[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 23-06-2012 21:23 ]
Nasri was hem al voor, wat dat betreft
Die Piqué, wat heeft die nou voor Kuifje-coup.
Tais toi dacht ikgambieter schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 21:19:
Ribery is echt een type Robben: ook hem lukt niets op dit EK, en verdedigen heeft hij het niet op
Hoe zeg je "Hou je bek" in het Frans?
Wel opvallend dat die Franse uitshirts er zo retro uitzien.
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Naar welke wedstrijd zit jij te kijken?

Dat fragment was in de rust te zien op tv bij de NOS
Ze lieten in de rust een filmpje zien op NOS, ging over Balotelli.
Interviewer: Mario, are you looking forward to the match against England?
Balotelli: 1. I don't speak English. 2. Don't ask me any questions.
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Haha, dat had ik even gemist danV3g3ta schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 21:54:
[...]
Ze lieten in de rust een filmpje zien op NOS, ging over Balotelli.
Interviewer: Mario, are you looking forward to the match against England?
Balotelli: 1. I don't speak English. 2. Don't ask me any questions.
Ik zie Spanje eerder 2-0 maken dan Frankrijk 1-1. Waar blijven die wissels?
edit: Oh hij is weer wakker
[ Voor 34% gewijzigd door TheJason op 23-06-2012 22:28 ]

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 23-06-2012 22:35 ]
www.steamloco.info
Ik hoop dan toch dat Portugal wint. Ik verwacht Duitsland namelijk in de finale en die winnen wel weer van Portugal.gambieter schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 22:34:
Spanje tegen Portu-gel (), dat wordt moeilijk kiezen. Beetje zo'n wedstrijd waar je beiden wilt zien verliezen
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Even daarvoor was het vrij worstelen bij de corner van Frankrijk, dat had een penalty moeten zijn. Spanje wordt weer geholpen, tegen Kroatië ook al.tweaker2010 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 22:31:
Ja hoor! En Spanje wordt weer geholpen door de scheids met een penalty
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
* Fiber heeft daar niets aan toe te voegen.tweaker2010 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 22:35:
Wat een saaie pot zeg!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

tja
meer is er niet te zeggen , ik schrok net wakker zo saai , en die laatste penalty was absoluut geen penalty wat een kadootje

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
De UEFA niet blijkbaar. Ik snap niets van die Platinimattttt schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 22:41:
Jammer, ik had het Frankrijk echt gegunt..
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik denk dat het meer te maken heeft gehad dat Nasri vanwege kwaaltjes pas heel laat werd ingezet.RoD schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 22:46:
Ik vond Frankrijk wel echt mak. Had iets meer een offensief verwacht om de 1-1 te maken, maar daar waren ze blijkbaar niet goed genoeg voor.
Als hij vanaf het begin Benzema had kunnen bedienen was het denk ik wel een compleet andere wedstrijd geworden..
[ Voor 3% gewijzigd door bakakaizoku op 23-06-2012 22:51 ]
PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
Mogelijk, maar dan is het allemaal wel erg broosmattttt schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 22:51:
[...]
Ik denk dat het meer te maken heeft gehad dat Nasri vanwege kwaaltjes pas heel laat werd ingezet.
Als hij vanaf het begin Benzema had kunnen bedienen was het denk ik wel een compleet andere wedstrijd geworden..
Rotterdam
WK finale al vergeten?GS88 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 23:32:
Wat is dat nou met Spanje en hulp van de scheidsrechters in dit toernooi, eerst kroatië... nu dit, die penalty hadden ze in de verste verte niet verdiend.Echt jammer! Ik had het Frankrijk echt gegund.
Spanje speelde toen net zo smerig als oranje maar wij kregen meer gele kaarten tegen. Die Spanjaarden zaten ook nog te acteren.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Naar welke wedstrijd heb jij gekekenGS88 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 23:32:
Wat is dat nou met Spanje en hulp van de scheidsrechters in dit toernooi, eerst kroatië... nu dit, die penalty hadden ze in de verste verte niet verdiend.Echt jammer! Ik had het Frankrijk echt gegund.
Ondanks de vreselijke saaie pot was er maar 1 land aan het voetballen. Frankrijk is echt amper aan de bal geweest vanavond, die werden letterlijk en figuurlijk weggetikt.
Uhm, welke wedstrijd heb jij gezien?? Vooral in de 2de helft was Frankrijk voornamelijk aan de bal.. goed, ze deden er nix mee, maar Spanje was erg lauw... geen poging tot uitbraak gezien.. zullen wel gedacht hebben om met minimale inzet een overwinning te behalen.Miki schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 23:38:
[...]
Naar welke wedstrijd heb jij gekeken![]()
Ondanks de vreselijke saaie pot was er maar 1 land aan het voetballen. Frankrijk is echt amper aan de bal geweest vanavond, die werden letterlijk en figuurlijk weggetikt.
Die commentator, man o man, wat heb ik mij geërgerd aan die gast... die mogen ze van mij ook gauw met pensioen sturen. Zo partijdig als weet ik wat.
Ik vond het niet gek dat Spanje geen inzet toonde. Het was totaal niet nodig en ze zijn geen moment in gevaar geweest.segil schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 23:42:
[...]
Uhm, welke wedstrijd heb jij gezien?? Vooral in de 2de helft was Frankrijk voornamelijk aan de bal.. goed, ze deden er nix mee, maar Spanje was erg lauw... geen poging tot uitbraak gezien.. zullen wel gedacht hebben om met minimale inzet een overwinning te behalen.
Die commentator, man o man, wat heb ik mij geërgerd aan die gast... die mogen ze van mij ook gauw met pensioen sturen. Zo partijdig als weet ik wat.
Het was inderdaad een gaap wedstrijd, vind sowieso al die kwartfinales nou niet bepaald leuk om te kijken.Viccers schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 23:59:
Beide ploegen toonden geen inzet en het was gewoon uitermate saai om naar te kijken; ben zelfs in slaap gevallen tijdens de tweede helft. Ik hoop dat de rest van de wedstrijden wat leuker worden want dit kan gewoon niet op een eindtoernooi...
Misschien wordt Engeland - Italie vanavond wel leuk?
Jammer.. ik had graag een aanvallender Les Bleus willen zien. Dat het Spaanse elftal zich inhield, tja.. zou ik ook doen. Waarom 100% inzet als je met 80% inzet en twee vingers in de neus ook kunt winnen? Gaat leuk worden: Portugal-Spanje, de derby van het Zuiden
Verwijderd

Zag ook al bij de wissels dat Menez door niemand werd gegroet en Nasri door 1. Giroud kreeg ook al een koele ontvangst van z'n medespelers
Mooiste aan Frankrijk was nog het shirt met kraag omhoog
Anyhoo, 2 van de 3 QF goed voorspeld en de ander het doelpunten verschil iig ... (daar zou je ook bonus voor moeten krijgen, mischien nog wel meer dan het aantal doelpunten van 1 partij goed hebben

In seizoen 80-81 was ik seizoenskaarthouder van AZ, als jochie mee met opa en mijn vader. AZ was in die tijd zo sterk dat het publiek begon te morren, zo is mij later verteld. Er kwamen zelfs in het eerste kampioensjaar steeds minder toeschouwers, gewoon omdat het zo saai wordt. Tikkie, tikkie, tikkie, en misschien wordt het vandaag 1-0, 2-0 of hebben ze er zin in en schoppen er gewoon 5 in.
Op een nog heftiger niveau is hetzelfde met Spanje aan de hand. Maar niet getreurd, de potten tegen Portugal en Duitsland zullen wel wat spannender worden. Ook al was er geen klote aan, dat is toch echt de "schuld" van de matige Fransen.
Trouwens, 4-0 Portugal he in 2010, laatste wedstrijd die ze tegen Spanje hebben gespeeld...
Mja tijdens een vriendschappelijke wedstrijd, de laatste wedstrijd daarvoor hebben ze met 1-0 verloren.maggoo schreef op zondag 24 juni 2012 @ 13:34:
Trouwens, 4-0 Portugal he in 2010, laatste wedstrijd die ze tegen Spanje hebben gespeeld...
Met als hoogtepunt de overduidelijke corner die we hadden moeten krijgen zo'n 10 seconden voor het doelpunt aan de andere kant viel.DanielWW2 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 23:36:
[...]
WK finale al vergeten?
Spanje speelde toen net zo smerig als oranje maar wij kregen meer gele kaarten tegen. Die Spanjaarden zaten ook nog te acteren.
Rotterdam
Je weet toch wel dat Nigel gecertificeerd is om karatekicks uit te delen?DefLite schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:28:
Mja en wij verdiende een rode kaart voor een karatekick en kregen geel... En zo waren er nog wel meer dingen die strikt gezien niet klopte. Maar totdat FIFA/UEFA e.d. met cameras gaan werken blijft dat zo.
Rotterdam