I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Web is de scheids wat een H................... die gast is zoon blinde.
[ Voor 47% gewijzigd door goosche op 21-06-2012 20:43 ]
PS: verwarrend dat Portugal in het wit speelt, zeg
[ Voor 26% gewijzigd door tweaker2010 op 21-06-2012 20:45 ]

Gulfstream G650
Ik zou het ook doen hoor!!!! Iedereen kijkt naar je
[ Voor 31% gewijzigd door goosche op 21-06-2012 20:50 ]
Ik denk dat Portugal in het begin van de wedstrijd Tsjechie lekker laat komen en op de counter speelt.Hironshy schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 20:50:
Wtf Tjechie speelt opvallend goed. Mooie combinaties.....
De spelers bedoel je, was gewoon terecht.tweaker2010 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 21:12:
Woppa: 2 gele kaarten binnen 1 minuut... Webb is lekker bezig
[ Voor 25% gewijzigd door Joosie200 op 21-06-2012 21:26 ]

Al vind ik Tsjechië toch wel de betere ploeg.
verder verwacht ik ook nog een subtielere verandering: hij speelt de tweede helft met platina oorbel....
Was inderdaad een leukeJoosie200 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 21:42:
Mareillo als blindegeleiden hond van RonaldoCitaat: Jan van Halst
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
'Cause you're Ronaldo is worth itP.O. Box schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 21:43: verder een foundation van l'oreal... heel subtiel beetje eyeliner bijgewerkt en even de nekharen bijgepunt..
Edit: wat er bij Ronaldo ontbreekt heeft Chech: mazzel
[ Voor 16% gewijzigd door Joosie200 op 21-06-2012 21:54 ]
Portugal krijgt wel steeds meer kansen

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik denk dat dat wel meevalt. Dit Portugal begint echt goed te lopen en met de aanvallende backs van Spanje krijgen Ronaldo en Nani ook genoeg ruimte.tweaker2010 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 22:36:
Afgelopen. Tegen Spanje wordt het heel andere koek, dan wordt Portugal afgeslacht.
Maar ik irriteer me dood aan die Portugezen:
- Ronaldo!
- Ze hebben allemaal rattekoppen, en lopen met de meeste achterlijke pauper-kapsels rond
- Als ze ook maar even worden getoucheerd lopen ze te krijsen alsof ze zijn neergeschoten
- Tijdrekken en continue de tegenstander irriteren
Ik walg ervan en hoop dat ze keihard op hun bek gaan, als ze Europees kampioen worden dan ben ik echt pissig.
Nou, nou, zo kan 'ie wel weer. Opmerkingen over rattekopjes, kapsels etc zijn nergens voor nodig, en de rest is niet iets wat je alleen Portugal kan verwijten.Vlassie1980 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 22:57:
- Ronaldo!
- Ze hebben allemaal rattekoppen, en lopen met de meeste achterlijke pauper-kapsels rond
- Als ze ook maar even worden getoucheerd lopen ze te krijsen alsof ze zijn neergeschoten
- Tijdrekken en continue de tegenstander irriteren
Laten we proberen het niveau wat hoger te houden dan wat je de Portugezen verwijt
[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 21-06-2012 23:02 ]
Mwoah, misschien ging ik iets te ver over rattekoppen. Maar die mentaliteit van ze is gewoon zwaar irritant, denk dat het iets Zuid-Europees is want je kan niet ontkennen dat ze vaak lopen te piepen.gambieter schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 23:00:
[...]
Nou, nou, zo kan 'ie wel weer. Opmerkingen over rattekopjes, kapsels etc zijn nergens voor nodig, en de rest is niet iets wat je alleen Portugal kan verwijten.
Ronaldo is verder natuurlijk een geniale voetballer, maar hij irriteert me gewoon. Zal wel aan zijn kop liggen, ik weet het niet, maar ik weet wel dat ik niet de enige ben
"Misschien" suggereert twijfel, en die is er niet. Dwz, niet meer doenVlassie1980 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 23:04:
Mwoah, misschien ging ik iets te ver over rattekoppen.
Tja, ik kijk naar het voetbal. Ik zie ook genoeg Noord-Europese spelers die dingen doen, miepen is iets wat je er niet meer uit krijgt, Als je naar FC Schubbeveen 8 gaat kijken zul je ook meer gemiep horen dan je lief is...Maar die mentaliteit van ze is gewoon zwaar irritant, denk dat het iets Zuid-Europees is want je kan niet ontkennen dat ze vaak lopen te piepen.
Ronaldo is verder natuurlijk een geniale voetballer, maar hij irriteert me gewoon. Zal wel aan zijn kop liggen, ik weet het niet, maar ik weet wel dat ik niet de enige ben
Waarom? Omdat ik ze goede voetballers vind, CR een ster die stuk minder irritant is dan jaar of wat geleden, en verder gun ik ze wat succes, ze zijn een behoorlijk voetballand. Dat ze ons altijd afmaken vind ik geen reden om dan maar te zeggen: misluk maar tegen alle andere sterke tegenstanders. Ja ik weet wel van hun maniertjes heel kort gezegd, ik zit er niet meer mee.
Laten maar zeiken op bepaalde spelers van oranje...
[ Voor 4% gewijzigd door blobber op 22-06-2012 00:54 ]
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Idd. Gullit vind hem de meest complete spits die er is, daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ronaldo slaagt erin om na een topseizoen bij zijn club ook nog eens op een eindtoernooi met zijn land te schitteren, dat zie ik Messi niet doen. Zonder Ronaldo was Portugal de groepsfase waarschijnlijk nooit doorgekomen.blobber schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 00:53:
Het wordt tijd dat we eens ophouden zo over Ronaldo te zeiken.Hij werkt keihard, is levensgevaarlijk en scoort het winnende doelpunt.Dat is het enige waar je hem op zou moeten beoordelen.
Laten maar zeiken op bepaalde spelers van oranje...
(Mocht Griekenland doorgaan; altijd lastig voor Portugal).
[ Voor 19% gewijzigd door gambieter op 22-06-2012 10:22 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill