Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Welke scanner of MFP?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• RoelofMoorlag
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 17-10-2012
Na veel onderzoek en de nodige ervaring ben nu op zoek naar een scanner (of Multifunctional) met de volgende eigenschappen:

-> ADF (Sheetfeeder, dat wil zeggen dat het apparaat zelfstandig een stapeltje pagina's kan verwerken. Normale documenten dus niet nodig voor foto's)
-> Duplex (beide kanten van een pagina scannen. Hiervoor geldt hetzelfde, gewenst voor documenten en dus niet voor foto's)
-> Doorzoekbare PDF's kunnen genereren (dmv OCR). Ik heb OCR software op de computer waarmee dit kan maar ik wil in zo weinig mogelijk handelingen scans kunnen maken die doorzoekbare PDF's als resultaat hebben. Vandaar ook mijn laatste wens;
-> Bij voorkeur kan de MFP ook stand allone scannen, dus zonder tussenkomst van de computer. Ik weet namelijk dat veel MFP's zonder tussenkomst van de computer naar een USB stick of ander geheugenmedium kunnen scannen. Eigenlijk precies wat ik wil. Alleen moeten het wel doorzoekbare PDF's zijn. De OCR software dient dus in het apparaat ingebouwd te zitten. Veel bedrijfsMFP's kunnen dit al maar ik zoek dus iets op de consumentenmarkt. De vraag heb ik hier op het forum neergezet in de hoop dat iemand anders de speurtocht al eens heeft gemaakt anders zit er inderdaad niets anders op dat zo op het oog veelbelovende apparaten aan een minitieus vergelijkend onderzoek te onderwerpen....

Ik had de Canon MX 885 in gedachten. Die kon dit alles hoewel ik van het laatste punt niet zeker ben. Echter is het apparaat opgevolgd door de MX 715 en de MX895 en volgens mij kunnen die geen doorzoekbare PDF's meer maken.
Wie kent deze of andere apparaten die (wel) over de gewenste eigenschappen beschikken?

• RoelofMoorlag
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 17-10-2012
Niemand?

• weebl
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 08:05

weebl

YARR!

HP Officejet kan dit. Kijk eens op de HP site.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• T_E_O
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 10:51
Heb je nog een goede oplossing gevonden? Ben ook naar iets dergelijks op zoek. En gezien mijn ervaring met HP's ondersteuning voor bijvoorbeeld nieuwere versies van OSX, zou ik het liefst HP willen mijden :)

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True