Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wat zoek ik: een mediaspeler?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een tijdje achter te lopen met me media speler en me pentium 3 wil ik wat nieuws.
Echter wat.
Ik zoek dus iets wat ik kan besturen vanaf me laptop/ipad (de PC moet er dus uit) maar moet dus zelf capaciteit hebben om te downloaden.
Ik heb gekeken naar barebone, nas en mediaspeler en ik ben het even kwijt.
Wat zijn de optie's voor me.

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-11 15:20
Kijk es naar een NAS, Synology is iig. erg gebruiksvriendelijk.

Verwijderd

Topicstarter
tuurlijk heb ik al naar diverse dingen gekeken.
Echter ik zie door de bomen het bos niet meer.
Waar staat bijvoorbeeld dat er HDMI opzit.
Moet ik een mediaspeler erbij hebben of is deze al voldoende.
In ieder geval dank voor je antwoord

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-11 18:52
Synology is een NAS een storage bak.

Je zet hem ergens neer, je kan erop downloaden ( remote ) dus een nzb / torrent url toekennen en hij download het erop.

Vervolgens neem je een media speler en die sluit je aan op je TV en op het internet, en de NAS ook op het internet, je laat ze met elkaar praten en de speler streamed het van de NAS af.
Ook kan je met je iPad / Android / IOS phone de Synology aansturen en erook vanaf streamen zoals je NAS.

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-11 15:20
Wat Mektheb zegt, amen! (Y)

Mocht je TV DLNA hebben en video/audio kunnen streamen (kijk even in het boekje die je bij je TV geleverd hebt gekregen), dan kan je evt. een mediaplayer overslaan/hoef je deze niet aan te schaffen.

Mocht je een Xbox 360/Playstation 3 hebben, kun je deze ook daar voor inzetten.

Een losse mediaspeler heeft wel het voordeel dat die vaker "alles" kan afspelen integenstelling tot je TV/spelcomputer.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-11 23:19
Naast een NAS zou je ook kunnen kijken naar een zelfbouw NAS; dus een (kleine) PC die ook erg energiezuinig is. Echter is het dan wel handig als je dan al wat spullen hebt zoals harde schijven.

Verwijderd

Topicstarter
Hartelijk dank voor de antwoorden.
Ik ben al het een en ander wijzer geworden.
Nu moet ik alleen het 1 en ander bij elkaar zoeken.
Om het zelf te bouwen heb ik eigenlijk te weinig tijd (geloof het of niet)
ga dus maar even op zoek op internet

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 08:04

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Een mediaspeler zoeken, valt onder aankoopadvies. Ik wil je vragen wat uitgebreider te zijn in je omschrijvingen, zodat men je beter kan helpen. Nu lijkt de TS erg karig, terwijl dat misschien niet je bedoeling is. Je zult zien dat er dan nog meer respons komt :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

HTPC? Combinatie van XMBC en Sickbeard/Couchpotato/SABnzbd om films/series te kijken en te downloaden. Allemaal voorzien van een webinterface en van diverse applicaties om alles vanaf een iPad te kunnen bedienen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Pagina: 1