Usb 3.0 Intel 7 serie mobile

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12:36
Hallo,

Ik heb gisteren een nieuwe Asus n56vz gekocht. En alles werkt prima op 1 ding na.
Mijn usb 3.0 poorten herkennen niet mijn externe hdd van hitachi met usb 3.0 aansluiting. Hij ziet bij de eerste keer wel dat er iets wordt aangesloten. Maar windows geeft dan aan dat het stuurprogamma niet is geinstalleerd. En de schrijf wordt dan niet herkend. Andere dingen werken wel op de poorten.
Is dit nog een nieuwigheids bug van intel? Of is er iets anders aan de hand? Ik heb de intel usb3.0 drivers opnieuw geinstalleerd. Met een negatief resultaat.

Alvast bedankt voor de moeite.

Trently

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:23
Soms wil een BIOS update dergelijke problemen verhelpen. Op de ASUS website kan je de nieuwste bios vinden voor jouw laptop.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
Oke. Alleen ik heb nog nooit mijn bios geupdate. Dus ik weet niet of het een echt slim idee is om dat te gaan doen. Maar bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:36
Trently schreef op maandag 18 juni 2012 @ 08:42:
Oke. Alleen ik heb nog nooit mijn bios geupdate. Dus ik weet niet of het een echt slim idee is om dat te gaan doen. Maar bedankt voor de tip.
Volgens mij kan dit bij Asus met een programma van Asus zelf op Windows, je hoeft dus niet meer in het BIOS of met DOS te werken o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
Inderdaad met winflash.
Ik heb hem nu van 202 naar 204 geflashed. Maar het probleem bestaat nog steeds. Dus daar lag het niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
Het probleem is een soort van opgelost. Ik heb de usb 3.0 drivers van intel eraf gehaald. En nu werkt die opeens met de standaard windows drivers. Dus waarschijnlijk dat bij de drivers zelf het probleem ligt.
Pagina: 1