Ik heb met linux lopen spelen op een oude laptop. Ik heb daar een tijdje geleden Ubuntu op geïnstalleerd. Vandaag besloten om windows xp er weer op te zetten. Om dat voor elkaar te krijgen heb ik met GParted de linux partitie verwijderd en een nieuwe NTFS partitie aangemaakt.
Vervolgens doe ik de Windows XP installatie cd in de laptop, het installatie programma start en ik kan de keuze voor een nieuwe installatie maken. Nu krijg ik echter de volgende foutmelding:
"Setup kan geen vasteschijfstations in uw computer vinden"
Als ik de laptop start zonder de installatie cd krijg ik de melding dat er iets met de Masterbootloader missing is. Of iets dergelijks. Ik kan op dit moment de melding niet op het scherm krijgen ivm een schijfcontrole.
Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen??
Vervolgens doe ik de Windows XP installatie cd in de laptop, het installatie programma start en ik kan de keuze voor een nieuwe installatie maken. Nu krijg ik echter de volgende foutmelding:
"Setup kan geen vasteschijfstations in uw computer vinden"
Als ik de laptop start zonder de installatie cd krijg ik de melding dat er iets met de Masterbootloader missing is. Of iets dergelijks. Ik kan op dit moment de melding niet op het scherm krijgen ivm een schijfcontrole.
Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen??