Wat gebeurd er met windows 7 na 30 dagen...?

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-10 01:41
...niet activeren?

Ik heb zo 2 systemen die al maanden prima hun werk doen zonder activatie (geen key ingevoerd bij setup en gewoon een legale oem cd uit de winkel, dus geen achtergrond cracks).

Het enige nadeel dat ik ondervind is die ene popup 'u bent mogelijk slachtoffer...'. Maar als ik die negeer iser niks aan de hand.

Maar wat is nou de echte beperking? En is je windows versie dan echt illegaal?

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Natuurlijk is je Windows versie illegaal, dat is toch overduidelijk? Dat hij alsnog werkt betekent niet dat hij opeens ook legaal is. Mensen die MSDN licenties uit het buitenland kopen denken ook altijd dat hij dan legaal is omdat hij de licentie accepteert en er verder niks gebeurt. Het wel of niet gebeuren van iets bepaalt niet of het wel of niet legaal is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:08

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Defineer maanden..

De standaard evaluatie periode is 30 dagen, welke uit te breiden is naar 120 dagen. En je, het is uiteraard de bedoeling dat je je windows licentie netjes afneemt... Dat begrijp jezelf toch ook wel?

Aangezien ik bang ben dat dit topic geen enkele echte discussiewaarde gaat krijgen, zet ik er maar preventief een slotje op. Mocht de TS een andere gedachte hebben, of toch aan kan geven welke discussiewaarde hij ziet, dan mag hij even een DM naar me sturen :)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Dit topic is gesloten.