Een vriend heeft een Acer Aspire Timeline Ultrabook aangeschaft (pricewatch: Acer M3-581T-32364G34Mn) maar wilde dat ik daar een nieuwe schone installatie van Windows 7 op zou doen. Uiteraard geen probleem dacht ik. Na het installeren zie ik alleen 1 ding niet terug. Er zit een 20GB SSD in. Deze zou voor caching zijn. Ik kom er alleen niet achter hoe deze te configureren. Ik hoopte op Intel RST maar zie daar de 'accelerate' optie niet.
Van de Acer website word ik niet wijzer. Na googlen vind ik wel sommige instructies voor de caching maar die zijn niet voor deze laptop en daar beginnen ze met het instellen van sata mode 'raid' in het BIOS. Ik kan hier echter alleen voor AHCI kiezen (dus eigenlijk is er niets te kiezen;-)).
Heeft iemand toevallig deze laptop en kan hij kijken hoe daar de SSD geconfigureerd is? Of heeft iemand anders nog een suggestie waar te zoeken?
Van de Acer website word ik niet wijzer. Na googlen vind ik wel sommige instructies voor de caching maar die zijn niet voor deze laptop en daar beginnen ze met het instellen van sata mode 'raid' in het BIOS. Ik kan hier echter alleen voor AHCI kiezen (dus eigenlijk is er niets te kiezen;-)).
Heeft iemand toevallig deze laptop en kan hij kijken hoe daar de SSD geconfigureerd is? Of heeft iemand anders nog een suggestie waar te zoeken?