Toon posts:

GeForce2 komt niet mee

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn P3 700 op het moment overgeclockt naar 933 mhz (7x133) op slechts 1,68 V (standaard voltage >:) )
Het geheel is superstabiel en de CPU wordt slechts bij Full-load 43 graden :) met standaard Intel Cooler

Het probleem is dat mijn GeForce2 op 2/3 FPS draait wat ie niet leuk vind. Als ik bijvoorbeeld Quake3 speel zie ik allerlei flikkeringen tussendoor en 3Dmark200x is helemaal brak.

Weet iemand een manier om mijn GeForce2 gewoon braaf op 66 Mhz busspeed te houden?

BTW: Ik mag in mijn BIOS alleen de verhouding van de PCI/FSB instellen en niet de AGP/FSP

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:11
Kan niet helaas heb ik het idee, dat is een tekortkoming van de 440BX chipset...

Is ook niet raar dat ie niet mee wil, 88 MHz is wel wat hoogjes (;))

Verwijderd

bij mij loopt ie wel( heb ook zo,n fucking 440 chipset ) alleen mot je je agp op auto zetten niet op 2/3 want dan loopt ie vast.
;)

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Eh .. auto is 2/3 lijkt me, anders zou ie helemaal niet lopen. Raar trouwens dat je GTS geen 88MHz aankan. Ik dacht dat GeForce kaarten daar niet zoveel moeite mee hadden :? .. sommige draaien zelfs met een 100MHz AGP bus (moet niet vragen voor hoelang >:) ) ..

PC Specs