Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[video]-tag werkt niet geheel goed

Pagina: 1
Acties:

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ik heb eerder vandaag in een reactie de video-tag gebruikt. Om de een of andere reden gaat die niet geheel goed, een andere video, binnen dezelfde reactie gaat wél goed, alsmede url-tag, als ik de URL naar de video in de reactie zet, wordt de titel wel opgehaald en als tekst 'boven' de link gezet.

Een en ander is te zien op CptChaos in "Le Mans (series) 2012". Kunnen jullie eens kijken wat er aan de hand is? :)

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 17-06-2012 13:03 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:35

crisp

Devver

Pixelated

?&v=NJylUpzQ-iQ

haal die & daar eens uit ;)

Intentionally left blank

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ach, inderdaad, heb ik zitten slapen dus! Heb de & er uit gehaalt, hij werkt nu inderdaad :)

• arnold_m
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-11 23:13
De video-tag faalt ook voor video's op flickr.com. De bbcode die je via het knopje share van flickr kunt laten genereren, wordt verbatim weergegeven in plaats van geïnterpreteerd, en biedt dus ook geen soelaas.
Is het mogelijk ondersteuning te bieden voor het inbedden van filmpjes op flickr?

flickr

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

flickr is ook niet een ondersteunde video-provider op dit moment. Ik kan trouwens nergens vinden wat de embedcode is van flickr...

Intentionally left blank

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Onder share kun je dat vinden... hier staat nog wat info erover: http://www.steves-digicam...ickr-video-in-a-blog.html

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

De grap is dat ik het ook niet kan vinden :)

Moet je een account hebben voordat je kan sharen? Makkelijkste is dan een link hier neerplempen waar die share-optie staat.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• arnold_m
Ik heb mezelf even uitgelogd en zie nog steeds het share-knopje op deze URI:
http://www.flickr.com/pho.../in/set-72157623434243388
De knopjes om te kiezen tussen html en bbcode staan echter alleen bij foto's.

Verkapte kijk-mij-eens-gave-sprongen-maken-post

flickr

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

hmmz, als die photo_secret in de embed code verplicht is dan ben ik bang dat dat een no-go is aangezien we dan niet die code kunnen genereren vanuit de url zelf...

Intentionally left blank

• arnold_m
Zou het niet haalbaar zijn om de bbcode die flickr genereert voor een video te herkennen en weer te geven als ingebedde video?

Als tweakers naar eigen inzicht [flash]-tags kunnen toepassen, worden ze misschien iets te creatief

flickr

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

arnold_m schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:58:
Zou het niet haalbaar zijn om de bbcode die flickr genereert voor een video te herkennen en weer te geven als ingebedde video?
Dan moeten we daar een aparte parser voor gaan schrijven, en daar zit ik niet echt op te wachten :P Bij de meeste video-providers is het geen enkel probleem om aan de hand van de gewone URL zelf de embedcode samen te stellen; het is jammer dat sommige anderen daar minder goed over nadenken...
Als tweakers naar eigen inzicht [flash]-tags kunnen toepassen, worden ze misschien iets te creatief
dan kunnen we net zo goed plain HTML en javascript gaan toestaan als we toch niet meer over security hoeven na te denken... :P

Intentionally left blank

Pagina: 1