[iPhone 4] Batterij probleem?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leagallow
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2020
Hey beste mede-tweakers,

Ik heb een probleem met mijn iphone 4 van 1,5 jaar oud. Helaas door mijn onvoorzichtige actie viel de iphone van mijn bed met helaas een aantal gevolgen. De achterkant is gefragmenteerd en hij start niet meer op. Enig teken van leven is compleet absent. Echter toen ik hem in het stopcontact deed ging hij aan (thank god,) en gaf hij aan dat hij geactiveerd moet worden via itunes. Dus ik bam, hup in de mac, maar helaas op het moment dat hij uit het stop contact ging, poef, uit. Des al niet te min in de mac gestopt maar helaas weer geen enkel teken van leven...

Heeft een van jullie enig idee wat er kapot aan is? Kan het zijn dat het kabeltje van de batterij gewoon los is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:37
Kabeltje van de batterij los kan, maar is niet echt waarschijnlijk aangezien deze met een schroef vastzit op het logic board.

Wat zou kunnen is dat de connector op het moederbord los zit (deze zit normaal vastgesoldeerd) of dat de batterij defect is doordat deze bijvoorbeeld beschadigd is geraakt tijdens de val.

Ik zou zeggen maak hem eens open en kijk wat er aan de hand is.

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jens17
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:16
De usb poorten van de Mac moeten toch genoeg spanning leveren om de Iphone op te laden? Gek dat het wél in het stopcontact werkt, maar niet in je Mac.

Hoe dan ook, schroef het eens voorzichtig open :)