Verwijderd

Topicstarter
Beste forumleden,

Wij zijn twee studenten diergeneeskunde die bezig zijn met een onderzoek naar de mogelijke effecten van huisdierbezit op de (mentale/fysieke) gezondheid van de eigenaren.
Hiervoor zijn we op zoek naar mensen met een hond en/of kat en mensen zonder huisdieren. Via dit bericht willen we u dan ook vragen of u ons hierbij zou willen helpen door onze korte enquête in te vullen.

De enquête is te vinden op onderstaan adres:
*knip*

Voor vragen of opmerkingen kunt u mailen naar:
*knip*

Bij voorbaat dank,
Charissa en Ruben

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 16-06-2012 23:07 ]

Verwijderd

En hebben jullie toestemming gevraagd voor deze enquete?

Doe volgende keer alleen maar een TR :) . Uberhaupt krijgen mensen met toestemming altijd het advies dit ook te vermelden, wat betekent dat je het antwoord al kunt geven ;)

[ Voor 70% gewijzigd door gambieter op 16-06-2012 23:12 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Beste Charissa en Ruben,

Welkom op Tweakers.net :) . Op Tweakers.net staan we slechts indicenteel onderzoeken of enquetes toe, en alleen wanneer daar toestemming voor is gegeven. Deze toestemming is niet aangevraagd, en daarom sluit ik je topic.

In de forum FAQ staat wat je moet doen als je alsnog toestemming wilt aanvragen:
Voor enquêtes is het nodig toestemming te vragen aan een moderator van dat forum of de admin van de hoofdgroep waarin je dat topic wil plaatsen. Let er wel op dat je sowieso je onderzoek moet uitleggen en dat er in het topic ruimte en aanleiding moet zijn voor discussie.
Je krijgt nog een PushMessage van me met meer uitleg, voor als je toestemming wilt aanvragen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.