i5 6600k @ 4.6 GHz // WF 980 ti G1 // Asus Z170-A // Enthoo Evolv atx
Nu moet hij donderdag op transport, en moet ik een hoop spullen printen en verven en meenemen naar vegas.
Ja echt heel tof. Kan MSI niet genoeg bedanken voor deze opportunity!
ModWithMe - Custom SCIFI gaming rigs
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Oei dan maar hopen dat alles goed gaat.. Ondertussen is de pc al 2 weken onderweg en Asphiax is nog steeds aan het printen op zijn 3d printer en moet uiteindelijk met risico voor eigen leven naar het vliegveld rijden om zijn vlucht nog te halen. Gepakt met een zijn 3d printer vertrekt hij naar Vegas, om zo zijn super gave custom case af te krijgen.Asphiax schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 17:11:
Ha, ja de deadline was officieel 31 december wat ik met 2 vinegsr in mijn neus had gehaald.
Nu moet hij donderdag op transport, en moet ik een hoop spullen printen en verven en meenemen naar vegas.
Ja echt heel tof. Kan MSI niet genoeg bedanken voor deze opportunity!

Gelukkig volg ik je op Facebook en geniet ik daar al dagelijks van je gave updates.
Diep respect voor je werk. Über, über AWESOME!!!
Dit topic dan ook maar volgen
P.s. Hoe is het met onze dame uit het Star Trek universum
Thanks, planning hel3p schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 18:05:
Ecth respect voor deze geweldige build... maar vooral in wat voor tijd je het ook nog voor elkaar krijgt!
Ja dat zal helaas wel zo zijn. De bottom hull skin zit er niet op maar is op kleur gespoten.Help!!!! schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 18:11:
Hoop wel dat je door de veranderde timing niet teveel onafgemaakt moet laten danwel weglaten....
Dat zal in de V2 wel zo zijn.
Hahahahacoenfoolen schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 18:31:
[...]
Oei dan maar hopen dat alles goed gaat.. Ondertussen is de pc al 2 weken onderweg en Asphiax is nog steeds aan het printen op zijn 3d printer en moet uiteindelijk met risico voor eigen leven naar het vliegveld rijden om zijn vlucht nog te halen. Gepakt met een zijn 3d printer vertrekt hij naar Vegas, om zo zijn super gave custom case af te krijgen.
Dat van die doorprinten in NL en er later opzetten jazeker. Maar me printer meenemen ga ik niet doen.
Lulzbot is daar ook en ze hebben een printer voor me beschikbaar (ook voor reparatie)
Ja facebook werkt gewoon ff sneller, heb wel een hoop pics gemaakt van de afgelopen dagen dus komt een leuke update aan.Alpha89 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 23:13:
Potverdikkie... Dit topic helemaal niet gevolgd!
Gelukkig volg ik je op Facebook en geniet ik daar al dagelijks van je gave updates.
Diep respect voor je werk. Über, über AWESOME!!!
Dit topic dan ook maar volgen.
P.s. Hoe is het met onze dame uit het Star Trek universum.
Hier staat ze mooi te zijn (en als bijzettafeltje lol)

Plaatje even van FB gejat

Gisteravond na 2,5 uur filerijden kwam ik aan bij huize Asphiax en na voor mij een snelle avondmaal betraden we daarna de modcave!
Asphiax zou eigenlijk een bordje bij zijn deur moeten hangen met: "Danger, Nerdgasm iminent"
Fun fact: Hoe geeky Asphiax is, zo nuchter is zijn vrouw over het geheel. Dat gaf een best humoristisch contrast
Na een avondje glasfibers prikken foto's maken en tussendoor gezellig ouwehoeren kwamen we er om 22:30 achter dat het misschien wijsheid was dat ik weer eens ging inpakken
Time flies when you are having fun!
Anyways, het was een prachtige ervaring om na het 3D model eens de Yazi in Real Life te zien
Wat is dat ding episch gaaf!
Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Maar als pc maakt hij het episch
Want a cookie?!
Eigenlijk maakt dat helemaal niet uit, want hij ziet er echt helemaal geweldig uit
Hoeveel rollen filiament voor de 3dprinter zijn er wel niet doorheen gegaan?
[ Voor 17% gewijzigd door Sigm4tic op 16-12-2015 12:09 ]
Searching for the path of the least resistance using an ohmmeter
Thanks !!Xtr3me4me schreef op woensdag 16 december 2015 @ 08:40:
Niks anders dan chapeau heren! Wauw wat een gave mod zeg! Veel tijd, zweet, bloed en tranen en liefde erin gestoken zie ik
Thanks, de hull wordt helemaal redesigned. Ik zat te dicht in de 3D om het effect goed te kunnen inschatten maar voor deze versie is ie goed zo!JerX schreef op woensdag 16 december 2015 @ 08:57:
Omfg, dat ding is echt episch! Ik vind hem ook mooi gedetailleerd (niet te). Kan niet wachten op meerdere foto's!
Thanks, dat hoor ik vaker dat het een kunstwerk is. LOLNO_Excuses schreef op woensdag 16 december 2015 @ 09:13:
Het is al gaaf als kunstwerk!
Maar als pc maakt hij het episch
Ja lekker he!Renquin schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:17:
Tering wat ziet dat ding er goed uit Asphiax!
Nee hij is niet helemaal af. Maar wel veel verder dan de laatste pics die ik had gepost een paar dagen geleden. Bedankt Vegas here we come!!Sigm4tic schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:08:
Is ie al helemaal af of moet er nog 't een en ander aan gedaan worden?
Eigenlijk maakt dat helemaal niet uit, want hij ziet er echt helemaal geweldig uit![]()
. Veel plezier in Vegas!
Hoeveel rollen filiament voor de 3dprinter zijn er wel niet doorheen gegaan?
Ik zit nu op 8kg PLA en 3 kg HIPS. Maar daar zit ook redelijk wat leergeld in ;-)
LOL goh ferry had ik nu niet van je verwacht!_ferry_ schreef op woensdag 16 december 2015 @ 13:42:
Ik heb weinig tot niets met Star Wars (en Start Trek), maar je mod begint echt geweldige proporties en looks aan te nemen. Mooi om te zien.
Bedankt , ja het zijn weer beste proporties ;-)
Hahahaha, halen bedoel je zeker, heb je die doos gezien? Kost een fortuin ;-)Anoniem: 717784 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 21:14:
Moest je hem beu zijn mag je hem altijd opsturen hoor
Nope heb de premiere moeten missen, zo ruk!Anoniem: 502744 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 22:46:
Wauw echt gaaf, iemand toevallig de nieuwe film al gezien ^^
Maar ja dan heb ik dadelijk wel een tof project gedraaid en daar gaat het om!
[ Voor 9% gewijzigd door Asphiax op 16-12-2015 23:59 ]
Misschien wil de bios je wel een gratis kaartje geven als je die pc laat zienAsphiax schreef op woensdag 16 december 2015 @ 23:58:
[...]
Hahahaha, halen bedoel je zeker, heb je die doos gezien? Kost een fortuin ;-)
[...]
Nope heb de premiere moeten missen, zo ruk!
Maar ja dan heb ik dadelijk wel een tof project gedraaid en daar gaat het om!
Ok hier is de grote finale (tenminste deel 1)
Omdat MSI me heeft gevraagt of ze de YAZI mogen showcasen op de International CES 2016 in Las Vegas moest ik mijn hele schema omgooien.
Ik ben best trots op mijn projectmatige aanpak om iets snel te kunnen leveren maar dit was wel een hele grote uitdaging. Het berichtje kwam een week voordat we alu gingen snijden binnen, dus ook de reden waarom Pascal en ik het zo laat gemaakt hebben.
Het zou niet mijn laatste latertje worden..
Here we go:
Begonnen met het immer fijn ruikende werken met Epoxy lijm

Toen snel naar de dirty room voor het spuiten met de antraciet paint. De foto's geen geen echt beeld van de paint. Het is donkerder en minder bruin

Snel ff passen

En eindelijk de laatste van de 300 fiber gaten

Toen de fibergaten klaar waren heb ik de greebles in een basecoat gezet.
Het detail spring echt naar voren. Als je high res foto's wilt zien dan kan je dat op www.asphiax.wordpress.com

En snel weer ff passen en kijken. ziet er wel dik uit zo in blank (vuil) alu

Maar dat was niet het plan. Dus een basecoat

En daarna een mooie matte laag

Nu de zwarte laag erop zat kon ik eindellijk beginnen met het plakken van de greebles.

Ondertussen , dat was 1 doos met 8kg , nu de volgende ...

Besluiten besluiten, zal ik de greebles ook met antraciet doen?

Zo blij dat ik voor het antraciet heb gekozen al zou de base met een hele dikke wash ook wel goed hebben gezeten.

Nog ff passen

Houston we have a problem! Daar ging 50 meter fiber ..

Wachtende op de fiber, volgende klus. Het ontwerpen van een moederboard tray en I/O achtermuur.

Zo lekker om wakker te worden met verse nieuwe custom parts lol

Ahh het fijne van fiber. Het wil altijd heen gaan waar jij het niet wil ..

Maar ... The force is strong ...

Goedkope lijmklem oplossing. Al zou je voor deze 1200 watt grand van TT heel wat lijmklemmen kunnen kopen.

Ook de rest van de fiberoptic geinstalleerd in de toren

Dit ziet er gewoon te tof uit om niet te delen lol

Pfff, ben al dagen 12 tot 16 uur per dag aan het werk ..

de fans terug in hun behuizing gezet. Dit zijn de originele fans van 2 jaar terug altijd bewaard.

Kwam achter een leuke truuk met de PLA. Je kan heel eenvoudig heel precies buigen door overal precies maar een paar lagen door te snijden. Voorkomt te diep gaan.

Ik aan het werk met de laatste fibers. Zal blij zijn als dat er helemaal in zal zitten.

De hull moest even met wat oldskool styreen opgevuld.

Ik wou dat ik nog steeds mijn werkplaats had bij Modwithme. Ruimte wordt snel schaars met mijn builds

Ik wat epoxy werk aan het doen ..

Terwijl Darth zijn one liners aan het oefenen is !

En daar is het resultaat van deze kleine ModMarathon ..
Post Project Pleu ..

Ik heb het in delen moeten doen omdat ik gewoon uitgeput was lol
Deel 2 komt er aan!
Het is me zowaar nog gelukt om de hull te spuiten 2 uur voordat het transport naar de ces kwam.

Snel drogen voor de volgende laag. Het weer zat gelukkig bijzonder mee!

Heb iets speciaals geplanned voor de radgrills.
3d printed rood HDGlass radgrills

De front in deze pic zit er niet op omdat we de plannen op het laatste moment gewijzigd hebben.

Een van mijn favoriete foto's. Lekker duister!

Ik kon de loop nier inbouwen omdat dat mss problemen bij de douane kan geven. Moeten ze water testen etc, kan lang duren.

Dit is een van mijn andere favoriete foto's. Zal er super uitzien met de loop geinstallerd !

En uiteindelijk met de lichten aan!

Moest alle hardware ook uit elkaar halen voor de douane.

Vor zover mogelijk goed vastgezet en schrap gezet.

Bye bye baby!

Zo, van "cradle to grave" lol het hele bouw verhaal van de YAZI
Hoop dat iedereen graag mee heeft gekeken, ik heb haar iig heel graag gemaakt!
Op naar de V2!
Groeten
Sander aka ASPHIAX
Dit was toch een contest? Zo ja, dan hoop ik echt dat je wint, want wat jij in zo'n korte tijd voor elkaar hebt gekregen is fantastisch
Het stopt bij de 3e. Dan is ie echt helemaal af.
Ja dit is voor de MSI PRO MOD S3 contest.
Kan je hier vinden :
http://gaming.msi.com/event/msipromod_s3
Slecht slapen is nooit een goed ideeAsphiax schreef op zondag 20 december 2015 @ 09:13:
Ja idd man. Daar doe ik heel nonchalant over maar ik slaap er slecht van ..
Maar wat een heerlijke build is het weer geworden!
Want a cookie?!
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Orgin limited199
Thanks!Renquin schreef op zondag 20 december 2015 @ 10:49:
[...]
Slecht slapen is nooit een goed idee
Maar wat een heerlijke build is het weer geworden!
Ja het was ff een tandje bij zetten. Als ze niet naar de ces had gemoeten dan had ik haar 110% af kunnen krijgen. Nu heb ik consessies moeten doen tbv snelheid.Help!!!! schreef op zondag 20 december 2015 @ 11:21:
Waanzinnig mooi geworden! Echt, wat heb je veel werk verzet in zo'n korte periode!
In een woord: Supersonischbedankt!561369 schreef op zondag 20 december 2015 @ 11:51:
In één woord: supersonischfantastischgeweldigmooi![]()
![]()
Thanks! Ja er zitten veel minder fibers in dan ik eigenlijk van plan was maar het resultaat stelt me enigzins tevreden lol.Erik1994 schreef op zondag 20 december 2015 @ 13:16:
Vet! super mooi gebouwd, die lampjes maken het echt af
Het thema is perfect en omdat ik vaker buildlogs bij houd, is het echt mooi om alleen al de kwaliteit te zien van de mod
Geweldig!
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
De basis is af, constructueel gezien. De onderhull ben ik nu aan het printen. deze neem ik gespoten en al mee naar vegas. Het zelfde geld voor de PSU/RES plaat. De basis zat er op de laatste ochtend in maar geen tijd om hem te monteren en af te stellen en dan weer inpakken. Moest gelijk ingepakt worden anders konden we hem niet versturen.jip_86 schreef op zondag 20 december 2015 @ 16:17:
Wat zijn nu nog de resterende werkzaamheden die je op locatie moet doen? Pc afbouwen met de loop, maar ook nog aan de constructie bijvoorbeeld?
Verder wil ik een aantal items voor de 2e versie (zoals de lasercannons bij de toren, cannons in de neus, omlijsting van de binnenrand, neus stuk met de romeinse I erop) nu al maken en erop zetten ook al zullen dat waarschijnlijk niet de laatste versies zijn. En voor de radgrills wil ik wat speciaals voor maken. Zit nu op de filament te wachten.
Thanks man. Ja ik ben wel iemand die van een stevige kast houd lolFordox schreef op zondag 20 december 2015 @ 17:40:
Ahh wat een prachtwerk!
Het thema is perfect en omdat ik vaker buildlogs bij houd, is het echt mooi om alleen al de kwaliteit te zien van de mod
Geweldig!
Kan je niet nog een paar modellen zoals deze maken zonder PC er in ? Ik denk dat er best Star Wars fans zijn die er een flink bedrag voor over hebben om zoiets in huis te hebben staan.
Ik kan alleen geen productie draaien ivm copyright. Het moeten aparte commisie opdrachten zijn.
Er zitten in het geheel iets van 250 print uren in en een hoop manuren ivm de fibers, zal dus niet echt goedkoop worden.
Iig heel veel succes en vooral ook heel veel plezier gewenst aan de andere kant van de grote plas!
Je ziet nog wel het effect van 3D printen, maar dat past er juist goed bij. Het moet immers ook niet 'too clean and smooth' zijn. Doet me qua structuur ook wel beetje aan die oude modelvliegtuigjes ed denken.
Kan btw ook komen omdat ik de foto's niet op high-res heb bekeken.
Een resultaat om trots op te mogen zijn!
Oh oh Mr. B, oh oh!
Thanks !VincentG schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:30:
Echt supergaaf geworden.
Je ziet nog wel het effect van 3D printen, maar dat past er juist goed bij. Het moet immers ook niet 'too clean and smooth' zijn. Doet me qua structuur ook wel beetje aan die oude modelvliegtuigjes ed denken.
Kan btw ook komen omdat ik de foto's niet op high-res heb bekeken.
Een resultaat om trots op te mogen zijn!
Ja ik gokte een klein beetje op dat effect. Helpt bij het weatheren. Heb wel sommige stukken redelijk moeten spuiten om het niet te veel te laten zijn. Less is more in dit geval.
Ja tis leuk gelukt. Kan er helaas niet lang van genieten.
Niet lang daarna werd mijn dochter ziek, daarna mijn vrouw en toen ikzelf.
Vreemd hoe het leven kan lopen!

AWESOME Greeble shot!

MOOI shot van de Aluminum Alloy / RVS stand ..

Het is makkelijk om te vergeten hoe groot hij is ...

Zo goed?
Op PC gamer hebben ze er een artikel aan gewijd! http://www.pcgamer.com/bu...tor-class-star-destroyer/
Hey man bedankt!!mikedhanpat schreef op maandag 28 december 2015 @ 20:24:
Wat een fantastisch werk Asphiax!!
Op PC gamer hebben ze er een artikel aan gewijd! http://www.pcgamer.com/bu...tor-class-star-destroyer/
Ik wist niet dat ze er een artikel over zouden schrijven lol.
Tof!
Het meest lovende stuk uit de tekst, hier, gewoon omdat het kan
Kortom...not just the best Star Wars case mod, but perhaps the most impressive case mod I’ve ever seen altogether. There’s an incredible attention to detail here, from the functional design to the aesthetics and frills. It’s a massive piece of work that doesn’t compromise looking like a Star Destroyer in order to fit the components inside. It just straight up looks like a Star Destroyer...
Dat is echt tof om te lezen! en aangezien ik de Yazi ook RL heb mogen bewonderen kan ik zeggen dat het ook zeker waar is!Sigm4tic schreef op maandag 28 december 2015 @ 23:47:
Heb het artikeltje gelezen en kan zeggen dat ik mij volledig bij de eerste alinea aansluit. (En de rest ook)
Het meest lovende stuk uit de tekst, hier, gewoon omdat het kan:
...not just the best Star Wars case mod, but perhaps the most impressive case mod I’ve ever seen altogether. There’s an incredible attention to detail here, from the functional design to the aesthetics and frills. It’s a massive piece of work that doesn’t compromise looking like a Star Destroyer in order to fit the components inside. It just straight up looks like a Star Destroyer...
Kortom
Asphiax, Gefeliciteerd met die beoordeling!
12 Augustus 2026 weer proberen
Thanks man! Ook een deel jouw voorbereiding met de greeblies!Mortum schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 08:27:
[...]
Dat is echt tof om te lezen! en aangezien ik de Yazi ook RL heb mogen bewonderen kan ik zeggen dat het ook zeker waar is!
Asphiax, Gefeliciteerd met die beoordeling!
Hahaha, dank je. Natuurlijk zou ik graag winnen maar voor mij is de buit al binnen.E-clips schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:11:
Wow! Respect.Helemaal eens met alle lof hier. Ik heb eens op die MSI site gekeken en die Pagode en de The Venom zijn ook wel stoer, maar komen absoluut niet in de buurt. Als we (tweakers) kunnen helpen met stemmen hoor ik het graag.
Ik sta eindelijk op de CES met een super build!
LOLZ
Al nieuws over het transport?
[ Voor 22% gewijzigd door jip_86 op 30-12-2015 15:42 ]
Thanks man! En dank je !redbullet schreef op woensdag 30 december 2015 @ 12:09:
Awesome build en gefeliciteerd met je verjaardag
Thanks 2x!Kevin1Smid schreef op woensdag 30 december 2015 @ 15:40:
Gefeliciteerd met de case en je verjaardag!
Ja hij was er de 21e al. zo jammer dat ik niet wat extra dagen had gehad om hem hier helemaal af te maken maar ja. Mijn MSI contact persoon is nu aan het uitzoeken hoe de doos eruit ziet en mss even erin kunnen kijken.
Jammer is dat, maar dan had je misschien ergens weer vertraging gehad ivm kerst enzovoorts.Asphiax schreef op woensdag 30 december 2015 @ 20:00:
[...]
Ja hij was er de 21e al. zo jammer dat ik niet wat extra dagen had gehad om hem hier helemaal af te maken maar ja. Mijn MSI contact persoon is nu aan het uitzoeken hoe de doos eruit ziet en mss even erin kunnen kijken.
Doos aangekomen is in ieder geval alvast de helft van de zorgen minder
http://comicbook.com/2015...estroyer-shaped-computer/
Er was op hun Facebook pagina een hoop discussie aangezien ze 'm aangekondigd hadden als Star Destroyer en een hoop fans zich druk aan 't maken waren of 't nou een Imperial Star Destroyer was of een Republic Star Destroyer... Maar er zitten er ook genoeg snuggere bij die doorhadden dat 't wel een Venator Class was ;-).
http://www.escapistmagazi...g#&gid=gallery_5276&pid=1
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Hij is compleet viraal gegaan. Zelfs EA STAR WARS heeft hem gedeeld!
Kon geen beter verjaardagscadeau bedenken!
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
"one of a kind star destroyer CPU"Larko schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 11:55:
En nog ene om trots op te zijn: http://therealstanlee.com/star-destroyer-cpu

Anoniem: 172410
Wellicht dat ik deze ook nog eens in het echt tegenkom, Voyager heb ik bij je thuis al een keer gezien (weet je dat nog?)
dan laat ik deze ook maar achter http://9gag.com/gag/aVPX7LMLarko schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 11:55:
Tja vanalles
Ben in Las Vegas w00t !
Hahahaha, ja de onderbreking ivm ziektes etc en upgraden van skillset kwam goed uit. (Laat dit dan het zilveren randje om die donkere wolk zijn)superwashandje schreef op donderdag 31 december 2015 @ 22:07:
Gefeliciteerd nog ja! Ondanks dat je natuurlijk al heel lang ermee bezig bent is dit moment dat ie "af" is wel perfect op het hoogtepunt van de hype van de nieuwe films. Goed gepland
Wilde hem eigenlijk ergens half 2016 af hebben maar toen msi me vertelde van de s3 viel het allemaal ineens erg goed op zijn plaats.
Ja die is echt zo gruwelijk vet. Mr Marvel himself ... ik bedoel WTF!?!Larko schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 11:55:
Hahaha ja idd. Gelukkig maakt ie betere films :-)
Ja mooi he. Zowat de naam star destroyer geclaimed lolSigm4tic schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 18:26:
Je kan ook googlen op "star destroyer pc case". Daar lijken steeds meer sites bij te komen. Op dit moment beslaat deze build bijna 3 pagina's (op ipad) als je hierop zoekt.
Thanks! Reddit is nog niet echt los gekomen maar op facebook sommige pagina's 30 en 40.000 likes. Ongehoord gewoon.sjettepetJR. schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 18:29:
ik zag t ook al op de PC master race reddit langs komen. fantastisch!
Thanks kerel, weet het idd nog!Anoniem: 172410 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 21:34:
Leuk om te lezen dat je hier nog steeds zo enthousiast mee bezig bent. Het is te zien dat je sinds Voyager erg veel geleerd hebt. Was het toen nog knutselen met meer liefde dan kunde, laat je hier erg indrukwekkende dingen zien. Allebei overigens wel met een prachtig resultaat, dat is onveranderd gebleven.
Wellicht dat ik deze ook nog eens in het echt tegenkom, Voyager heb ik bij je thuis al een keer gezien (weet je dat nog?)
De eurisko was idd echt knutselen en uitproberen. Wel een leuke learningcurve gehad.
Eurisko, zelf bouwen - beetje teleurgesteld over de details imo.
Imperial at-at, bestaand stuk speelgoed ombouwen - te veel beperkingen en rekening houden
Yazi - helemaal zelf ontworpen en eindellijk mijn eigen visie kunnen uitvoeren.
De yazi v1 blijft in de states maar hoop hem goed te kunnen verkopen om de volgende maanden door te kunnen werken aan de v2 en v3 (wat de laatste versie zal zijn)
Hahahha, nog 1 lolvso schreef op zondag 03 januari 2016 @ 20:55:
[...]
dan laat ik deze ook maar achter http://9gag.com/gag/aVPX7LM
En de echte finale foto' s moeten nog komen ;-)
"What day is it?" asked Pooh. "It's today" squeaked Piglet. "My favorite day" said Pooh.
Krijg net door dat om 2000 (vegas tijd) alles op de booth zou zijn.
Loop nu dus wel 5 uur achter op schema.
#CESSTRESS
Nogsteeds #CESSTRESS?
“Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway.”
Dat begreep ik toch goed hé dat je nog 2 versies ervan gaat bouwen?
Spannend man!!
Is al bekend wat de veiling heeft opgebracht? Ben even in de war wanneer dat nu ging gebeuren.
Veel succes in ieder geval!! Met zoveel internationaal bekijks komt dat vast goed!
Overigens wordt de veiling openbaar op Ebay gehouden, en is dit dus voor de case inclusief hardware!
(De 780TI Lightning die erin zit is een collectors edition op zich, daar zijn er maar 15 van op de wereld
Bij Linus komt die ook nog even in het MSI booth filmpje naar voren.
Net je reportage gezien:Asphiax schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 04:00:
Ik zit al 7 uur te wachten helaas. Transport is vertraagd.
Krijg net door dat om 2000 (vegas tijd) alles op de booth zou zijn.
Loop nu dus wel 5 uur achter op schema.
#CESSTRESS
So-de-knijters wat is dat ding vet geworden zeg!
Hoop dat het genoeg voor deel 2, 3 en een ander opvolgend project oplevert!
Want a cookie?!
Heel veel success met de veiling en veel plezier daar.
PC Specs
Hij is aan MSI verkocht?Asphiax schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 04:42:
Thanks allemaal, tis even spannend maar ik heb iig al een koper voor de minimum prijs lol
MooiAsphiax schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 04:42:
Thanks allemaal, tis even spannend maar ik heb iig al een koper voor de minimum prijs lol
(Ga je die logs hier ook posten?)
Niet dat het in mijn budget zit, maar toch.
startbod op Ebay was $2600,- (incl. hardware, en excl. verzenden)Nico_GTR schreef op zondag 10 januari 2016 @ 19:21:
Heb ik de prijs gemist? Of heb je die hier niet gepost. Want daar ben ik toch wel benieuwd naar.
Niet dat het in mijn budget zit, maar toch.
[ Voor 3% gewijzigd door Mortum op 11-01-2016 09:50 ]
Aha thanks! Mag nog wel wat meer worden trouwens.Mortum schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:44:
[...]
startbod op Ebay was $2600,- (incl. hardware, en excl. verzenden)
Het is echt kunst.
er komen er nog 2NO_Excuses schreef op maandag 11 januari 2016 @ 16:45:
Als ik het geld zou hebben zou ik er op hebben geboden.
Het is echt kunst.
IGN was er ook
Overigens alsnog gefeliciteerd met het uiteindelijke resultaat! Geweldige build.