Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Asus EEE PC 1015PC Dual Monitor?

Pagina: 1
Acties:

• jeanpaul1979
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-01-2022
Hoi ik heb deze Asus netbook en hji heeft een VGA poort die ik aan kan sluiten op een externe monitor, maar...

Wanneer ik een externe monitor aansluit word er alleen een kopie van het laptopscherm getoond op de externe monitor.

Is het ook mogelijk om van de externe monitor een extra scherm te maken? ik bedoel zoals dual monitor. Of anders een extensie van de laptop desktop in plaats van simpelweg een kopie?

Dit zou mijn werkplek echt ten goede komen. Een grotere kopie is beter dan niks maar dual monitor zou mijn dag echt maken.

Weet iemand een manier om de externe monitor zoals dual screen te laten werken?

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Dit is een beperking van de starter versie van Windows op jouw netbook, al zal er vast wel een manier te vinden zijn om dit te omzeilen. Dus even zoeken hierop. :)

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• jeanpaul1979
Ok bedankt voor de info, ik kan alleen geen manier vinden om dat te omzeilen. Het lijkt er toch echt op dat ik naar home premium moet upgraden...

Maar een ander vraagje, de hardware van mijn netbook ondersteund het wel? Want ik wil namelijk niet upgraden en er dan achter komen dat er ook een hardware limitatie is.

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Lijkt idd tegen te vallen.

Welk netbook heb je precies? Welke CPU zit er in?

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Hardware onderstuend het wel, is puur iets van 7 Starter.

Had het ook op mijn Asus netbook, 7 Ultimate opgezet en niks aan de hand, Aero deed het, kon gewoon extended desktop gebruiken, bitlocker enz. Starter is puur om de aanschafprijs laag te houden!

• jeanpaul1979
Ik vond dit op de Intel site "All Intel® graphics products support Extended Desktop across 2 displays".

Dus ik upgraden naar Home Ultimate, werkt prima nu :D Bedankt voor de hulp
Pagina: 1