uhh... heb je een nederlands of amerikaans toetsenbord dat als duits ingesteld staat of heb je een duits toetsenbord dat als amerikaans of nederlands ingesteld staat of wat?
Nee kan een duits toestel kopen, maar neem aan dat daar alles in het duits staat.
kan dat veranderd worden in NL en daardoor ook het toetsenbaord?
kan dat veranderd worden in NL en daardoor ook het toetsenbaord?
[quote]58plusser schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 16:20:
Is met een Duits toestel het toetsenbaord om te zetten naar QWERTY?
[/quote]
Van de normale letters zijn alleen de Z en de Y omgewisseld, maar de ellende zijn alle bijzondere tekens.
Zo kun je echter wel gemakkelijker de ß e.d. tikken, maar ik kan er niet aan wennen....
Dus mijn advies: koop gewoon een normaal toetsenbord.
Is met een Duits toestel het toetsenbaord om te zetten naar QWERTY?
[/quote]
Van de normale letters zijn alleen de Z en de Y omgewisseld, maar de ellende zijn alle bijzondere tekens.
Zo kun je echter wel gemakkelijker de ß e.d. tikken, maar ik kan er niet aan wennen....
Dus mijn advies: koop gewoon een normaal toetsenbord.
[ Voor 1% gewijzigd door HeSitated op 16-06-2012 17:14 . Reden: Sorry, met van alles bezig en ff niet op in welk forum de vraag werd gesteld gelet... ]
Dus software matig niet mogelijk zoals b.v. bij iPhone
Hallo & welkom 
Zou je eerst een wat meer informatie willen geven over het toestel?
Normaal gesproken stel je bij de 1e keer opstarten je toestel in op de gewenste taal. Mocht het toetsenbord dan niet in het Nederlands zijn dan kun je achteraf altijd nog een ander toetsenbord installeren.
Lees voor je een topic opent eerst Het algemeen beleid, daarin staat waar een topic aan moet voldoen. Je topicstart kun je wijzigen dmv de [edit.] knop rechts boven je 1e post.
Zou je eerst een wat meer informatie willen geven over het toestel?
Normaal gesproken stel je bij de 1e keer opstarten je toestel in op de gewenste taal. Mocht het toetsenbord dan niet in het Nederlands zijn dan kun je achteraf altijd nog een ander toetsenbord installeren.
Lees voor je een topic opent eerst Het algemeen beleid, daarin staat waar een topic aan moet voldoen. Je topicstart kun je wijzigen dmv de [edit.] knop rechts boven je 1e post.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
sorry dacht dat ik op het forum zat van de Samsung Galaxy S III GT-I9300 16GB
Het gaat dus om de : Samsung Galaxy S III GT-I9300 16GB
Het gaat dus om de : Samsung Galaxy S III GT-I9300 16GB
Bij android kun je gewoon zelf een toetsenbord en toetsenbordtaal installeren, ik gebruik bijv swiftkey:
Google Play: SwiftKey X Keyboard
Google Play: SwiftKey X Keyboard
[ Voor 10% gewijzigd door Bartske op 16-06-2012 16:46 ]
Oh, ik had zelfs niet door dat het over een android phone ging, ik dacht dat je bezig was over een gewoon toetsenbord 
Ja, het is mogelijk. Wanneer je je toestel voor het eerst opstart wordt er gevraagd om je taal in te stellen. Stel je hier Nederlands(Nederland) of Nederlands(Belgie) in, dan wordt het toetsenbord automatisch ingesteld in het juiste model. (QWERTY dus voor NL, AZERTY voor BE).
Ja, het is mogelijk. Wanneer je je toestel voor het eerst opstart wordt er gevraagd om je taal in te stellen. Stel je hier Nederlands(Nederland) of Nederlands(Belgie) in, dan wordt het toetsenbord automatisch ingesteld in het juiste model. (QWERTY dus voor NL, AZERTY voor BE).
Android developer & dürüm-liefhebber
Ik geloof niet dat het toetsenbord hardcoded in je toestel zit. Je kunt als je het ding de eerste keer aanzet gewoon je taal kiezen en je toetsenbord instellen op US International
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Pagina: 1