Gomez (DUI) heeft mogelijk doping gebruikt bij NED - DUI

Pagina: 1
Acties:
  • 694 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Gomez gebruikte doping tijdens NED - DUI

De Duitse voetballer Marió Gomez was onder invloed van doping tijdens de EK wedstrijd, Nederland-Duitsland. Sepp Blatter oud technisch directeur van FIFA heeft na de wedstrijd vreemde kwalen ondervonden bij de topscoorder van Duitsland. Na enige bloedtesten in ‘t ziekenhuis zou hij gebruik hebben gemaakt van HA-51, een middel waarvan je uithoudingsvermogen wordt gestimuleerd. De hoofdtrainer J. Löw ‘Ik wist hier helemaal niets van’.

Vanmiddag heeft een journalist van het parool in Oekraïne vernomen dat Gomez mogelijk doping heeft gebruikt, de kwestie op dit moment is of het wel voor doping gezien kan worden.
Nederland heeft op 13 juni ’12 de EK wedstrijd verloren van Duitsland. Het onderzoek in het ziekenhuis heeft tot schokkende gevolgen geleden. Gomez had het middel HA-51, gewoon verkrijgbaar bij de apotheek ingenomen. Het is een ingrediënt die meestal in astma producten zit. Het Duitse team heeft zich hier nog niet over geopenbaard maar FIFA ondanks wel. Vele vergaderingen vinden plaats en mogelijk een diskwalificatie in het EK.

Lees meer: http://www.nujij.nl/sport...99370.lynkx#ixzz1xxjrKCYu
Wat vinden jullie hiervan? Geloofwaardig of niet?

Poll: Vinden jullie dit geloofwaardig?
Ik geloof het bericht.
Ik geloof het bericht totaal NIET.
Ik heb mijn twijfels hierbij.
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=381269&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
>:) Hehe wat een stierenpoep, is niet voor niets "NU Jij" ;)

[ Voor 32% gewijzigd door apis29 op 16-06-2012 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

nujij, geen bronvermelding, geen link naar interview?

TOTALLY LEGIT YO

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Ikzelf denk eerlijk gezegd niet dat het bericht waar is, maar als het bericht wel waar is, hoop ik natuurlijk dat Duitsland gediskwalificeerd wordt.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb mijn twijfels bij dit bericht. Sinds wanneer komt Blatter in hoogst eigen persoon bij de prof voetballers van elk nationaal elftal langs om te controleren of zij geen doping hebben gebruikt? Daarnaast: als het al zo zal zijn, waarom lees ik dit niet terug op tig sites en moet het komen van niet eens nu.nl, maar nujij? Bedoel: kan niet iedereen via nujij nieuwsberichten de wereld insturen? Zonder bovendien een vorm van bronvermelding, laat staan richting het Parool. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de zinsopbouw. Genoeg waardoor ik vraagtekens stel bij dit bericht.

Als je mij vraagt dacht een Nederlander grappig te zijn en kwam ie met dit verhaal op de proppen. Want hoe fijn zou het toch zijn mocht DLD gediskwalificeerd worden. Lekker handig, scheelt weer voor NL met het al dan niet de poule overleven :P Iets met: de wens is de vader v/d gedachte ook nog eens. Dus nee, het komt zo allerminst geloofwaardig over. Lijkt mij wel heel stug mocht het waar blijken te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

:Z

Verdomd slecht geschreven ook :')

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:24

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Allemaal leuk, maar zelfs met een dq van duitsland moet nederland van portugal winnen om door te gaan. Dus ook al is het waar (wat ik niet geloof) dan heeft nederland er niets aan en vliegen we er alsnog morgen uit.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 00:56

makje

Professioneel prutser

ik heb een paar keren per ongeluk op artikelen in nujij.nl geklikt en geen ervan is geloofwaardig. 1 grote rommel en rotzooi...

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:50
Het staat niet op Bild.de en die krant zou zo een schandaal uitschreeuwen, echt wel. Of een kwaliteitskrant als Sueddeutsche zwijgt ook.

"Vele vergaderingen vinden plaats." >:)

[ Voor 13% gewijzigd door Sjah op 16-06-2012 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Topscoorder schrijf je toch als topscorer? Lijkt me niet dat een sportjournalist dat fout zou schrijven. Fake dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Voor een dergelijke slechtverzonnen en slechtgeschreven hoax hebben we al speld.nl (Van Marwijk: slecht resultaat maar goed voor mijn pool) en de HK. Het themaforum is bedoeld voor een wat hoger niveau, vandaar dat ik een zoutloos flauw slotje ga hangen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.