:{ ²
Misschien moet je je afvragen, wat doet hij NIET verkeerd?WTF ouwehoer je k*t hollander domme teringidioot je moet echt op je woorden letten achterlijke debiel ! Ik ben hier pas krijg ik dit geouwehoer over me heen !
Issie geband? Yippie, heb ik een weddenschap gewonnen
.
Bewijs is niet nodig, dit is al genoeg om iemand te bannen (kijk ook zijn andere posts). En ik weet vrij zeker dat hij het wel was.
Bewijs is niet nodig, dit is al genoeg om iemand te bannen (kijk ook zijn andere posts). En ik weet vrij zeker dat hij het wel was.
Waarom wordt deze kneus niet gebanned dan?Donder toch op k#t turk
Je bent al vaker gebanned dus het zal deze keer ook niet uitblijven.
Flikker op!
Verwijderd
Sterker nog, hij is de persoon die begint met racisme/flame.Op maandag 26 maart 2001 20:51 schreef Gump het volgende:
[..]
Waarom wordt deze kneus niet gebanned dan?
Tuurlijk is het irritant als iemand voor de 100.000ste keer onder een andere naam terugkomt, maar dit kan ook echt niet.
Verwijderd
Anders blijft er niks meer over van GOT met al die clones van galatasserij.Op maandag 26 maart 2001 20:51 schreef Gump het volgende:
[..]
Wat hij (war dinges toch?) gedaan heeft praat ik niet goed maar die turkeyboy etc etc is echt ZWAAR irritant. Ik gok dat ie ondertussen zeker 10 nicks heeft gehad waaronder ie geband is en dan schat ik LAAGOp maandag 26 maart 2001 20:51 schreef Gump het volgende:
[..]
Hopelijk
weten we spoedig wie de weddenschap gewonnen heeft ! m.a.w.: TurkeyBoy maak nog eens een nieuw account aan !
Sommige mensen zijn behalve dom ook nog eens heel irritant, kan die hele provider van hem niet op slot
Tegen dom heb ik niks, tegen licht irritant ook niet, tegen HEEL irritant welOp maandag 26 maart 2001 21:49 schreef raptorix het volgende:
Sommige mensen zijn behalve dom ook nog eens heel irritant, kan die hele provider van hem niet op slot
Verwijderd
Misschien moeten jullie maar het Turkse woordenboek, alle Turkse voetballers, en alle voetballers van Galatasaray gaan invoeren op de ignoreliijst.:)
Verwijderd
1:BansheeBoy Se schreef het volgende:
Waarom is HakanSukur gebanned?
WTF ouwehoer je k*t hollander domme teringidioot je moet echt op je woorden letten achterlijke debiel ! Ik ben hier pas krijg ik dit geouwehoer over me heen !
2:
Tuurlijk is het irritant als iemand voor de 100.000ste keer onder een andere naam terugkomt, maar dit kan ook echt niet.
3:
Wat hij (war dinges toch?) gedaan heeft praat ik niet goed maar die turkeyboy etc etc is echt ZWAAR irritant. Ik gok dat ie ondertussen zeker 10 nicks heeft gehad waaronder ie geband is en dan schat ik LAAG
4:
En de volgende gooi ik nog harder dicht. irritant ventje ..
5:
Trouwens .. Jardelonogwat@provider.com als email, IP van een ARPA-proxy, taalgebruik .. duidelijk zat. Hij heeft een mailtje waarin staat dat als hij kan bewijzen dat hij het niet is, hij unbanned zal worden.
Ja, da's de omgekeerde wereld, maar de omstandigheden maken het erna.
6:
Dynamisch IP en/of IP's van callcenters e.d.
Euh ik weet niet precies waar dit overgaat. en weet neit de ins en de outs.
Maar volgens mij is dit topic goed beantwoord met al 6 dingen alleen uit dit topic.
Ik had geen zin om dat andere topic door te gaan pluizen. Want dan bevuil ik de GoT server. En die is al niet echt superstabiel.
Verwijderd
Dat het antwoord op zijn vraag even samengevat is.Op dinsdag 27 maart 2001 00:12 schreef HlpDsK het volgende:
^^ Wat is het nut van die samenvatting?
We zijn bezig met de capagne wees aardig en beleefd.
Verwijderd
Ik vindt het wel liev dat iemand er een hele samenvatting van maaktOp dinsdag 27 maart 2001 00:12 schreef HlpDsK het volgende:
^^ Wat is het nut van die samenvatting?
Ter verduidelijking nog eens waarom ie gebanned is en gebanned blijft...
Om mensen te overtuigen die nog steeds niet begrijpen waarom ie gebanned is:?
Ik snap overigens niet waarom als iemand gebanned is terug blijft komen...
1 keer een andere nick om uitleg te vragen als iemand echt niet snapt waarom die gebanned is is nog tot daar aan toe (alhoewel het meer op prijs wordt gesteld als dat via mail wordt afgehandeld aangezien klonen gewoon niet mag!) maar keer op keer een nieuwe nick aanmaken, misbruik maken van een dynamisch ip, nee ik kan daar niet echt respect voor op brengen...
Waarom doen mensen dit toch? Wat is er leuk aan als iedereen je irritant en vervelend vindt?
Pagina: 1