Hard Truck 2 (jaja oud)

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-10 15:29
Ik was laatst in de FRS (free record shop), waar ik dus wel vaker kijk voor spellen.. daar liggen ze altijd voor weinig geld (zelfs minder dan op de zwarte markt in B'wijk ;) )

Maaruh, ik zag Hard Truck 2 liggen. M'n broertje is gek van 18 Wheeler op de Dreamcast, en is er bijna niet bij weg te slaan, maar lijkt me beter als ie op z'n eigen computer Hard Truck 2 gaat spelen ipv mijn DC...

maargoed, is HT2 wat, en heeft het multiplayer optie via het netwerk ?
Helaas is er geen demo van te downloaden.. heb al gezocht ernaar, en vond het alleen van deel 1. Heb wel een trailer gezien en dat zag er zeker wel gelikt uit. Engine van MonsterTruck Madness 2 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:44
Het idee achter Hard Truck 2 is dat je het transport monopolie in een bepaald gebied moet veroveren. Dit doe je door vrachtjes te vervoeren tussen verschillende steden/dorpen. Om dit te doen, heb je weer volledige vrijheid, er zijn dus geen lineaire routes.

Dit klinkt natuurlijk leuk, maar dit is het bepaald niet. Het spel wordt nogal eentonig na een tijdje.

Het spel heeft dan ook niet zo'n heel goede recensies gehad.

Een leuk tussendoortje was het destijds dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
Ja, naja 18 Wheeler American Pro Trucker is ook hetzelfde. Gewoon een soort arcade racer, super gedetailleerd, zelfs een vette tornado erin enzo, maar dan ook als eerste je vracht afleveren. Een andere optie is parkeren met je vrachtwagen (en das zeker niet simpel!)... maargoed, m'n broertje is er zoet mee, en weet zeker dat Hard Truck 2 toch wel wat voor 'm is. Motocross Madness is toch eigenlijk ook saai? Overal heen crossen en springen. Elk spel wordt bijna wel saai :)

Maargoed, weet je of het een netwerk optie heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
hoeveel kost ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Ik weet alleen dat mijn versie nogal wat bugs had, ik weet niet of het origineel dat ook heeft. Het is inderdaad een erg leuk spel, voor een dagje of zo.

alleen als het een onwijs goedkoop spel is doen...

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
Hij is nog aan de dure kant... weet alleen nou nog steeds niet of ie netwerk optie heeft! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:44
Ik weet niet of HT2 een netwerkoptie heeft.
Maar is dat spel niet van Denda en/of Topware?

Misschien moet je eens op hun site kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
Het spel komt van Softlab.. uit Siberie.. Rusland dus ;) Dan hebben ze geen netwerk optie.. dat weet ik nu al.. jammer, leek me wel geinig om met z'n 2en te rijden naar een stadje ofzo... en het elkaar dan moeilijk te maken....
Pagina: 1