Is een Kpop topic op zijn plek op GoT NSTM

Pagina: 1
Acties:
  • 601 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een vraag betreffende openen van Kpop muziek topic.

Ik luister zelf kpop muziek en heb hier nog geen topic voor gezien, ik zou het op zich wel mooi vinden als hier een topic voor zou komen.

Een anime topic is er in NSTM, maar ik ga niet zomaar een Kpop topic openen, wil wel even weten of het er zou passen en eerlijk gezegd weet ik ook niet hoe ik opmaak gebruik zoals je in grote topic's ziet.

Wat is kpop? Sexy Koreaanse jonge vrouwen en mannen die populaire Koreaanse pop muziek maken, er schijnen dus gewoon grote bedrijven achter te zitten en de artiesten worden echt opgeleid en sommige zingen ook in het Japans en zelfs Engels.

Kpop is populair wereldwijd, maar het meest populair in Azie denk ik sommige groepen hebben ook Chinese versie van hun hits, ook hebben Kpop muziek video's heel veel hits op YouTube en geloof zelfs dat ze een van meest bekeken video's zijn op YouTube.

Hier onder een paar recente Kpop hits van populare kpop meiden groepen, zo hebben jullie een idee wat het is en of een Kpop topic geopend zou kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-08 18:58

Jeoh

blaat

Waarom niet? Gooi SNSD, 2NE1, T-ara etc er ook nog bij en je hebt een redelijk begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Sjezus, ze kopieren elektronica, kleren, volledige steden en nu zelf muziek en videoclips :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Volgens mij staat er nergens in de policy dat je geen topics over bud-muziek mag openen :+

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jeoh schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 18:47:
Waarom niet? Gooi SNSD, 2NE1, T-ara etc er ook nog bij en je hebt een redelijk begin.
Je mag anders wel helpen als je ook Kpop fan ben hoor. Ik vind bepalende groepen goed, SNSD vond ik ook goed, maar nu minder.

Ik heb al een start gemaakt aan het topic Het K-pop topic

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2012 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:10

SmartDoDo

Woeptiedoe

LuNaTiC schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 18:58:
Volgens mij staat er nergens in de policy dat je geen topics over bud-muziek mag openen :+
Stond er niet ergens iets over fatsoenlijke smaak? Dan moeten we dat eens gaan toevoegen :P

Diqiu-Long, een topic over Kpop kan prima in NSTM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

When does the hurting stop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 01:03
Afbeeldingslocatie: http://media.tumblr.com/tumblr_lwnbutLcxB1qbnggp.pngpop

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:44

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Metaltopic is er toch ook dus ja dit kan prima.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:48
Ja, dat mag.

end of topic. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.