Toon posts:

Nieuwe videokaart + voeding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Ik ga binnenkort weer een nieuwe PC bouwen, en heb natuurlijk wat onderdelen nodig. Nu heb ik een videokaart nodig, en een voeding die daar goed bij past. (dus aantal watt etc).

Ik heb geen idee welk merk, dat mogen jullie mij maar aanraden! Mijn budget is ongeveer 200 euro. Ik zou gewoon graag alle spellen op ''very high'' enzovoort spelen, daar gaat het een beetje om!

Budget voor videokaart: 200 euro
Budget voeding: gewoon, normaal. Bijv 60/70/80 euro?

Vraag 2: Wat denken jullie van de Asus HD7850, is dat wat voor mij?

Bedankt! ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2012 04:03 ]

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Ga je eerst eens inlezen.
Je post lijkt nu of je een winkel binnenstapt en aan de verkoper vraagt wat je moet hebben. Daar is tweakers niet voor, en is ook niet de bedoeling. Daarom denk ik dat dit topic snel wordt gesloten door de modjes.

Verder geef je geen specs van je computer, maar ik kan je nu al verklappen dat met een videokaart van 200 euro je het niet gaat trekken om alles op very high enzovoort te spelen.

Verwijderd

Het ligt er ook nogal aan of je BF3 speelt of Doom2....Kortom, ben eens wat gedetailleerder in je TS zodat je een goed advies kunt krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Reepje schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 11:30:
Ga je eerst eens inlezen.
Je post lijkt nu of je een winkel binnenstapt en aan de verkoper vraagt wat je moet hebben. Daar is tweakers niet voor, en is ook niet de bedoeling. Daarom denk ik dat dit topic snel wordt gesloten door de modjes.

Verder geef je geen specs van je computer, maar ik kan je nu al verklappen dat met een videokaart van 200 euro je het niet gaat trekken om alles op very high enzovoort te spelen.
Dat is omdat ik nog niets van de computer heb, ik wil met de videokaart en voeding beginnen.

Het gaat over spellen zoals Battlefield, StarCraft, Leage of Legends, gewoon alle spellen.
Wat denken jullie van die asus die ik had gezegd?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2012 13:00 ]

• lauyylauyy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-12-2025
7850 is een prima kaart waar je goed mee kan gamen.
Maar battlefield op very-high gaat hij niet vlekkeloos verwerken.
Misschien dat je met een overklock nog iets meer eruit kan halen.

Anders misschien een tweedehandse 6970 ?

 Macbook Pro Retina 15'' 2.7Ghz / 16GB Ram / 256GB SSD ♬ iPhone 12 Pro 256GB Blue ⌘