Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 22:53:
Heb je hier gekeken:
DAA beleid?
kijk maar eens wat er GEVRAAGD WORDT:
1. Een duidelijke titel, waarin je het soort systeem aangeeft
2. Antwoord in je openingspost op (zoveel mogelijk van) de volgende vragen:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Post je zelf bedachte configuratie met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.
Sorry voor mijn slechte opening van deze post.
1.Wat ik wil doen met mijn systeem is dat ik de games die ik nu speel en komende games van de komende jaren zo goed mogelijk kan spelen, ( games zoals Diablo3, League of Legends) Terwijl ik ook muziek kan afspelen en internet open kan hebben staan. (meestal een tablad of 15)
2.Het systeem mag tussen de 1000 en 1400€ kosten.
3.Ik heb zelf een LG flatron w2261VP scherm. Ik heb ook mijn eigen muis + toetsenbord en een externe hardeschijf.
4. Wat ik denk nodig te hebben is de kast en alles wat daarin hoord plus de kabels.
5.Merk voorkeuren is nvidia omdat ik er nooit slechte ervaringen mee gehad heb of van andere mensen in mijn omgeving die gehad hebben. Liefst de nvidia 600+ series zodat ik nog lang mee kan.
Voor de rest heb ik zelf niet heel veel verstand van de technische kant van computers.
Zelf had ik deze gezien;
Specificaties
Productbeschrijving Medion Erazer X5358D
Behuizing X70
Processor 3e generatie Intel Core i7 3770 - 3,4GHz
Aantal cores 4
Geheugen 12GB DDR3
Opslag (HDD) 2TB
Opslag (SSD) 64GB
Grafische kaart NVIDIA GeForce GTX680 - 2GB
Optische drive Dual Layer DVD±ReWriter
Kaartlezer 4in1
Netwerk Gigabit LAN
Draadloos netwerk Wireless-N
Kleur Zwart
Aansluitingen videokaart 1 x HDMI, 1 x DVI-I
Aansluitingen achterkant 2 x USB3.0, 6 x USB2.0, 1 x PS/2, 1 x RJ45
Aansluitingen voorkant 2 x USB3.0, 2 x Mini jack
Besturingssysteem Windows 7 Home Premium
Overige software Cyberlink Power2Go, Microsoft Office Starter
Garantievorm 2 jaar Pick-up & Return
Toebehoren Toetesenbord en Muis
deze had i kgezien op paradigit maar mijn broertje zegt dat medion van de mindere kant is.
Mis ik nog iets laat het mij weten.