Omdat mijn Ikea kastje al een tijdje klaar is en ik niet stil kan zitten heb ik besloten om toch een volgende casemod te starten.
Dit is dus de case:

Ik heb ook al een basis ontwerp voor het linker zijpaneel gemaakt.

Tja, het is een pc en aangezien ik Bad Company 2 geen pc game vind staat deze er dan ook niet tussen, Vietnam heeft me ook niet lang plezier laten beleven, dus die staat er ook niet bij.
Het tekentje links onder is het clanlogo van de BF3 clan waar ik bij zit.
De case word ook volledig watergekoeld.
Ik heb de koeling al eens flink schoongemaakt want daar zouden stofmijten zich wel thuis voelen in de zomer.
De Coolit Freezone V1:

En eenmaal van het stof ontdaan zag ie er zo uit.

En natuurlijk ook de Coolit Freezone Elite onder handen genomen. Helaas heb ik geen foto waar ie onder het stof zat, omdat het stof enkel te zien was als de fan er af gehaald was.

En omdat er geen orginele pomp meer bij zat heb ik het bracket waar de pomp er op hing er ook af gehaald.

Lekkere cleane koeler momenteel.
Toen ik 2 weken geleden thuis kwam van het werk en GLS had een pakje voor mij. Meteen opgewonden en pakje in ontvangst genomen.
EOL Lian-Li PC-343B
Moest ik speciaal in Nederland bestellen omdat ze nog veel te slecht te krijgen zijn.

Ik heb de kast eens volledig gestript.

Nadien ook de 5,25" er uit gehaald. Nu heb ik nog de bays liggen en kan ik die later misschien in een andere kast inbouwen, plaats voor 18 5,25" apparaten in een andere case zou wel leuk zijn

Nog een paar nieuwe speeltjes voor mij. Heb net even zitten passen en meten en dit gaat er net in. De hardware van een ps3 slim zou er ook nog bij moeten om nog een beetje afwisseling te hebben op lans. Dat word puzzelen en een hele hoop versterken aan die kast.

van links naar rechts:
Coolit Eliminator (enkel koelblok)
Coolit Boreas (enkel koelblok)
Thermaltake Toughpower Power Express 650W (dual 5,25" psu)
Morgen die speeltjes eens schoon maken want dat hebben ze echt wel nodig. Er zaten zeker geen stoffilters in de Level 11.
Ook staat de hardware zo goed als vast die gebruikt gaat worden.
Mobo: EVGA Z77 FTW (is al aangekondigd)
CPU: Intel i7 2600K of Intel i7 3770K als Intel terug gaat solderen ipv die rotkoelpasta op die Ivy bridge te smeren.
RAM: 2x Corsair Dominator GT 2x4GB 2133MHz (de CMT kits)
VGA: EVGA GTX 670 FTW (later misschien nog in SLI)
PSU: EVGA Supernova NEX (ergens tussen 800W en 1000W als ze die gaan maken, anders gewoon de zwakste)
Tja, EVGA hun service is gewoon de reden dat ze er zo veel tussen staan en je garantie vervalt niet met het installeren van waterblokken.
Ook al de eerste plaatsbepaling voor de koeling gedaan. Niet veel plaats meer over. Toch moet en zal er nog ps3 hardware bij komen. Grijze blok rechtsonder is een oude testvoeding.

De Coolit Eliminator komt aan de andere kant te hangen boven het moederbord.
Dit is dus de case:

Ik heb ook al een basis ontwerp voor het linker zijpaneel gemaakt.

Tja, het is een pc en aangezien ik Bad Company 2 geen pc game vind staat deze er dan ook niet tussen, Vietnam heeft me ook niet lang plezier laten beleven, dus die staat er ook niet bij.
Het tekentje links onder is het clanlogo van de BF3 clan waar ik bij zit.
De case word ook volledig watergekoeld.
Ik heb de koeling al eens flink schoongemaakt want daar zouden stofmijten zich wel thuis voelen in de zomer.
De Coolit Freezone V1:

En eenmaal van het stof ontdaan zag ie er zo uit.

En natuurlijk ook de Coolit Freezone Elite onder handen genomen. Helaas heb ik geen foto waar ie onder het stof zat, omdat het stof enkel te zien was als de fan er af gehaald was.

En omdat er geen orginele pomp meer bij zat heb ik het bracket waar de pomp er op hing er ook af gehaald.

Lekkere cleane koeler momenteel.
Toen ik 2 weken geleden thuis kwam van het werk en GLS had een pakje voor mij. Meteen opgewonden en pakje in ontvangst genomen.
EOL Lian-Li PC-343B

Ik heb de kast eens volledig gestript.

Nadien ook de 5,25" er uit gehaald. Nu heb ik nog de bays liggen en kan ik die later misschien in een andere kast inbouwen, plaats voor 18 5,25" apparaten in een andere case zou wel leuk zijn

Nog een paar nieuwe speeltjes voor mij. Heb net even zitten passen en meten en dit gaat er net in. De hardware van een ps3 slim zou er ook nog bij moeten om nog een beetje afwisseling te hebben op lans. Dat word puzzelen en een hele hoop versterken aan die kast.

van links naar rechts:
Coolit Eliminator (enkel koelblok)
Coolit Boreas (enkel koelblok)
Thermaltake Toughpower Power Express 650W (dual 5,25" psu)
Morgen die speeltjes eens schoon maken want dat hebben ze echt wel nodig. Er zaten zeker geen stoffilters in de Level 11.
Ook staat de hardware zo goed als vast die gebruikt gaat worden.
Mobo: EVGA Z77 FTW (is al aangekondigd)
CPU: Intel i7 2600K of Intel i7 3770K als Intel terug gaat solderen ipv die rotkoelpasta op die Ivy bridge te smeren.
RAM: 2x Corsair Dominator GT 2x4GB 2133MHz (de CMT kits)
VGA: EVGA GTX 670 FTW (later misschien nog in SLI)
PSU: EVGA Supernova NEX (ergens tussen 800W en 1000W als ze die gaan maken, anders gewoon de zwakste)
Tja, EVGA hun service is gewoon de reden dat ze er zo veel tussen staan en je garantie vervalt niet met het installeren van waterblokken.
Ook al de eerste plaatsbepaling voor de koeling gedaan. Niet veel plaats meer over. Toch moet en zal er nog ps3 hardware bij komen. Grijze blok rechtsonder is een oude testvoeding.

De Coolit Eliminator komt aan de andere kant te hangen boven het moederbord.