Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber
Misschien zit het probleem in het bronsignaal. Je heeft alleen zo weinig info dat er weinig over te zeggen is.
Het is een oud toestel, is dit sinds kort of altijd al? is er onlangs iets veranderd in je systeem?
het is waarschijnlijk een overscan, wat je op die oudere toestellen niet altijd kunt uitzetten.
het is waarschijnlijk een overscan, wat je op die oudere toestellen niet altijd kunt uitzetten.
liever de tong gebrand dan lauwe soep
Ja het kastje van de digitaal was kapot toen laten repareren en toen deed hij het goed daarna een scartkabel verwisseld en elke keer bij opstart lag het beeld verder uit het scherm
Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber
Dan is het misschien een idee om de scartkabel nog eens te verwisselen.
Maar het beeld is dus verschoven, niet te groot?
Maar het beeld is dus verschoven, niet te groot?
liever de tong gebrand dan lauwe soep
Je verwisselt een scartkabel en nu is je beeld niet volledig zichtbaar? Dan kan het dus alleen maar aan je scartkabel of decoder liggen.
Verwijderd
Ik denk dat het weinig met de kabel te maken heeft,maar meer met de instellingen.
Staat bij beeldinstellingen van de decoder------> de verhouding wel op 16:9
indien je een breedbeeld tv(ik ga er vanuit dat je die hebt?) hebt,is dat de stand die je moet hebben.
En staat de tv wel op 16:9 verhouding
Staat bij beeldinstellingen van de decoder------> de verhouding wel op 16:9
indien je een breedbeeld tv(ik ga er vanuit dat je die hebt?) hebt,is dat de stand die je moet hebben.
En staat de tv wel op 16:9 verhouding
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2012 11:55 ]
Pagina: 1