samsung g3 2tb op windows7

Pagina: 1
Acties:

• linkshandige
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-11-2015
hallo,
ik heb net een nieuwe pc met windows7 (heel trots voor t eerst zelf opgebouwd met hulp van de BBG), daarbij heb ik een al wat oudere samsung g3 2tb externe hdd.
deze werkte perfect op mijn oude pc met windows xp: zodra ik de pc opstartte starte de schijf ook op en was deze zichtbaar in mijn computer.

op mijn nieuwe pc werkt dit niet meer automatisch.
pas wanneer ik de usb stekker eruit haal en er weer in doe ziet mijn computer de externe hdd.
heel vreemd.

verder werkt de hdd dan dus prima maar hij herkent deze niet als de pc opstart.
niets schokkends, wel vervelend, mede omdat het op de andere pc gewoon wel automatisch werkte hoe t hoort.

iemand enig idee?
ik heb al veel gegoogled en in de bios gekeken om de volgorde aan te passen maar dit lijkt me geen goed idee.

• evolution536
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-06-2024

evolution536

besh besh

Als ik het goed begrijp heb je een totaal nieuwe computer? Om te kijken of het probleem aan de computer ligt of aan het besturingssysteem, zou je dan op je nieuwe computer Windows XP moeten testen. Als het dezelfde computer is met Windows 7 erop, dan ligt het aan W7.

• linkshandige
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-11-2015
ja dit is een compleet nieuwe pc met win7 erop.
ik lees op www dat meer mensen dit probleem hebben maar men weet niets beters dan m uit zn casing te halen en er een interne hdd van te maken, en dat ga ik niet doen. tis niet voor niets een externe die ik gemakkelijk even kan meenemen.