Gek probleem waarvoor zoeken via Google geen oplossing biedt (omdat de keywords alleen maar leiden naar info over camera apps voor Android...). Ik zoek regelmatig plaatjes via Google. Op m'n desktop kan ik aanklikken (links) dat ik grote beelden wil zien. Op m'n smartphone (Desire HD) kan dat niet. Ik krijg altijd en alleen maar kleine plaatjes te zien (waarmee ik bedoel dat de links die ik krijg altijd leiden naar plaatjes van max 100 kb, meestal veel kleiner). Ik kom ook altijd terecht op de mobile site, die helemaal geen opties heeft, en als ik naar de desktopversie ga, dan krijg ik maar 1 scherm met results: als ik klik op next page krijg ik steeds dezelfde resultaten... Maar grote plaatjes, ho maar. Als ik naar Geavanceerd zoeken ga kan ik alsnog Grote afbeeldingen aanklikken, maar als resultaat krijg ik weer die ene pagina met kleine plaatjes.
Al met al een vreemd iets: ik kan dus geen grote afbeeldingen zoeken op m'n smartphone...! Iemand enig idee hoe ik dat WEL voor elkaar kan krijgen?
Al met al een vreemd iets: ik kan dus geen grote afbeeldingen zoeken op m'n smartphone...! Iemand enig idee hoe ik dat WEL voor elkaar kan krijgen?