Hallo,
Sinds wat updates van mijn Windows Vista 32 bits, heb ik geen geluid meer op Youtube in Chroom of FireFox. Ik heb al geprobeerd te browsers te herinstalleren maar heeft nog niet geholpen. Ik heb wel gewoon geluid op Youtube in IE, en het geluid normaal op de PC werkt wel alleen niet in die browers.
Heb alle codecs erop staan en ook opnieuw geprobeerd te installeren (Klite codec pack).
Iemand enig idee wat het nog kan zijn?
Sinds wat updates van mijn Windows Vista 32 bits, heb ik geen geluid meer op Youtube in Chroom of FireFox. Ik heb al geprobeerd te browsers te herinstalleren maar heeft nog niet geholpen. Ik heb wel gewoon geluid op Youtube in IE, en het geluid normaal op de PC werkt wel alleen niet in die browers.
Deze heb ik geprobeerd maar niet geholpen, overigens stond hij er nog gewoon in.Het volgende van een engelse site afgeplukt. Werkte bij ons prima.
Start
Uitvoeren
Type “regedit”
Enter
Linkerkant surfen tot je het volgende bereikt:
My Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Win dows NT\CurrentVersion\Drivers32
Naar de rechterkant en klik rechtermuisknop dan “nieuw”
Klik op “tekenreekswaarde”
Type “wavemapper” enter
Op wavemapper staan en dan enter
Type “msacm32.drv” enter
Heb alle codecs erop staan en ook opnieuw geprobeerd te installeren (Klite codec pack).
Iemand enig idee wat het nog kan zijn?