Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Youtube] Geen geluid in andere browers dan IE

Pagina: 1
Acties:

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Hallo,

Sinds wat updates van mijn Windows Vista 32 bits, heb ik geen geluid meer op Youtube in Chroom of FireFox. Ik heb al geprobeerd te browsers te herinstalleren maar heeft nog niet geholpen. Ik heb wel gewoon geluid op Youtube in IE, en het geluid normaal op de PC werkt wel alleen niet in die browers.
Het volgende van een engelse site afgeplukt. Werkte bij ons prima.

Start
Uitvoeren
Type “regedit”
Enter

Linkerkant surfen tot je het volgende bereikt:
My Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Win dows NT\CurrentVersion\Drivers32

Naar de rechterkant en klik rechtermuisknop dan “nieuw”

Klik op “tekenreekswaarde”
Type “wavemapper” enter
Op wavemapper staan en dan enter
Type “msacm32.drv” enter
Deze heb ik geprobeerd maar niet geholpen, overigens stond hij er nog gewoon in.
Heb alle codecs erop staan en ook opnieuw geprobeerd te installeren (Klite codec pack).

Iemand enig idee wat het nog kan zijn?

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:43

Fiber

Beaches are for storming.

Heb je nog wel geluid met Chrome en Firefox op andere websites?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Metalbuster
Nee sorry, helemaal niet in videos op internet.

Uiteraard heb ik Flash al meerdere malen verwijderd en geherinstalleerd. Overigens is dit voor Chroom niet nodig aangezien deze buildin is.

[ Voor 60% gewijzigd door Metalbuster op 15-06-2012 19:49 ]

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11 16:37
Ga met Chrome of/en Firefox naar Youtube en speel een filmpje met geluid af. Klik dan rechtsonderin je taakbalk op het speakertje en kijk of Chrome of Firefox gemute zijn.

Afbeeldingslocatie: http://wp.bioss.net/wp-content/uploads/audiotray.jpg

• Metalbuster
Ryan_ schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 19:51:
Ga met Chrome of/en Firefox naar Youtube en speel een filmpje met geluid af. Klik dan rechtsonderin je taakbalk op het speakertje en kijk of Chrome of Firefox gemute zijn.

[afbeelding]
Die setting is van Windows 7 dacht ik, heb vista en die heeft dat er nog niet tussen staan, of in ieder geval bij mij niet. Verder werkt geluid nu ook niet meer in IE trouwens.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:43

Fiber

Beaches are for storming.

Drivers geluidskaart opnieuw installeren?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:31

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Die per applicatie volume is sinds Vista, dus die moet je ook gewoon hebben. Heb je ook gekeken of je niet toevallig via HTML5 zit te kijken? Nog andere geluidskaarten in je systeem aanwezig, zoals HDMI? Ergens digitale uitvoer geselecteerd voor de applicaties, terwijl je analoog gebruikt?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Metalbuster
Geluid werkt nu weer alleen in IE, heb systeem herstel gedaan van paar dagen terug. Chroom werkt echter gewoon nog niet, ben bang dat als ik hem reboot hij ook weer weg is in IE.

• Metalbuster
Geluid deed het in Opera in videos, had toen de Ati driver en flash er allemaal af. Nu Ati driver en Flash er weer op en geluid is weer weg in videos.

• Metalbuster
Gooi maar dicht, heb complete herinstallatie gedaan.
Pagina: 1