Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Niet werkende gameserver gekregen clanhost

Pagina: 1
Acties:

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Eergisteren heb ik een game server besteld bij clan host (battlefield 3 - 20 slots).
Echter kan ik tot op heden geen verbinding maken met deze server, zowel via de ftp als via procon (de admin paneel). Via een ander admin paneel staat alles wel "online". Ook verschijnt de server niet in battlelog.

Gisteren contact opgenomen: uw server word opnieuw geinstalleerd omdat de harde schijf gecrasht is, uw kunt vannacht opnieuw gebruik maken van de server.

Vandaag gebeld: huh? Nee meneer er zijn gisteren geen harde schijven gecrasht en uw server is gewoon up.
Ja dat zegt hij bij mij ook maar connecten wil hij niet.
Stuur maar een mail.
Die had ik al gestuurd, maar daar word niet op gereageerd.
Ow! Ik zal gelijk even vragen of iemand daar even op wil reageren.

Inmiddels alweer een uur verder maar nog steeds geen server.

Iemand die hier goede contacten heeft met clanhost en mij kan helpen?
Ik krijg namelijk niet echt het idee dat ze mij willen helpen :(

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:14

D4NG3R

kiwi

:)

Zet in de mail dat je binnen xx dagen (Wees redelijk, dus zegwat een week) een duidelijk reactie wilt hebben en dat je eventueel compensatie (Opnieuw: Wees redelijk) wilt hebben voor de downtime die je al sinds het begin evenaart.

Als een bedrijf tegen mij begon te liegen zou ik sowieso m'n geld terugpakken en wegwezen :/ ...

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Even wat druk er op zetten en melden dat je anders je spullen pakt en naar i3D vertrekt. Dan gaat het een stukje sneller ;)
Ze zullen sowieso geen geld in rekening brengen op de momenten dat je server niet heeft gewerkt, mochten ze dat wel doen is het aangeven dat je na deze periode ook weg bent naar i3D.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N