Toon posts:

geschiedenis over linux

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ga een website maken over allerlei alternatieve bestuingssystemen (taak voor school)

kan iemand van jullie mij info bezorgen over de geschiedenis van Linux of andere OSen FreeBSD, Solaris, Beos, wat je maar kan bedenken

Verwijderd

Volgens mij wil jij hapklare info ofzo :r

Gebruik av of google is man :'(

Verwijderd

Topicstarter
sorry hoor,
ik heb gewoon niet zo erg veel tijd meer, moet binnen twee weken af zijn, ik zoek zelf wel, vind een ent ander over linux, maar allemaal verschillend

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:10

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 26 maart 2001 19:36 schreef Noble_Paladin het volgende:
sorry hoor,
ik heb gewoon niet zo erg veel tijd meer, moet binnen twee weken af zijn, ik zoek zelf wel, vind een ent ander over linux, maar allemaal verschillend
Het is begonnen met MINIX. Een OS geschreven door Andy Tanenbaum (verbonden aan de Vrije Universiteit in A'dam). Hij schreef het OS als voorbeeld voor studenten in het onderwijs over bedrijfssystemen. Torvalds heeft Linux in wezen voor een groot deel gebaseerd op Minix. In de kernel van Linux zijn de sporen van Minix vrijwel verdwenen, maar het is er duidelijk op gebaseerd. Begin eens te zoeken op minix en linux. Je vindt er genoeg informatie over. Het is allemaal begonnen in 91/92 meen ik.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
dankjewel!!!!!!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 10:34

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

het is: geschiedenis van linux

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:40
Bij de eerste course op www.mandrakecampus.com staat een klein stukje over de geschiedenis van linux en wat het precies is.
Pagina: 1