UEFA gebruikt opgenomen beelden tijdens live uitzending

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:43

Player1S

Probably out in the dark

Topicstarter
http://www.nu.nl/sport/2836215/uefa-houdt-ek-kijker-gek.html
UEFA houdt EK-kijker voor de gek
HOOFDDORP - Het opmerkelijke voorval tijdens het EK-duel Nederland – Duitsland waarbij bondscoach Joachim Löw een bal uit de handen van een ballenjongen tikte, blijkt niet tijdens de wedstrijd plaats gevonden te hebben.
Foto: ANP

Dat heeft de UEFA vrijdag desgevraagd toegegeven, zo meldt de Duitse krant Bild.

Het incident speelde zich in werkelijkheid twintig minuten voor de wedstrijd af. De televisieregie, in handen van de Europese voetbalbond, besloot de beelden pas halverwege de eerste helft (bij de stand van 0-0) uit te zenden.

Duitse media vragen zich af of de UEFA de beelden van de ontspannen ogende trainer ook had getoond als Duitsland op dat moment achter gestaan had.

De UEFA speelde ook bij de televisieregistratie van twee andere EK-wedstrijden een opmerkelijke rol. Zo werd er bij het duel tussen Ierland en Kroatië vuurwerk op het veld gegooid, maar was hier niets van te zien op televisie.

Ook van de vuurpijlen die op het veld kwamen bij Italië – Kroatië kreeg de televisiekijker niets mee. Het duel werd vanwege de rook wel even onderbroken.
Misschien nog iets kleins maar ik vind het wel een slechte ontwikkeling.
Gaan ze straks bij rellen ook alleen maar uitzenden dat "supporters" van 1 land zich misdragen terwijl misschien die anderen de boel hebben lopen uitlokken?

En die beelden van de Ieren en Spanjaarden gisteren, samen vierend, wel live of ook van voor de wedstrijd?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Lekker belangrijk... Zolang er maar niet geknipt wordt in de fragmenten van de wedstrijd waar we naar (denken te) kijken :P

Alhowel: Opeens een herhaling van de fluim van Rijkaard nadat Gomez 2-0 gescoord heeft was wel vermakelijk geweest :+

[ Voor 33% gewijzigd door naitsoezn op 15-06-2012 15:25 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

*knip*

[ Voor 80% gewijzigd door Brons op 15-06-2012 16:02 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
:*) Ik had het niet eens gezien tijdens de wedstrijd, alleen achteraf bij het EK Journaal oid. Had zelf ook niet door dat dit zogenaamd midden in de wedstrijd moest voorstellen, zo zag het er totaal niet uit. Voor mij was het iig overduidelijk dat het van voor de wedstrijd moest zijn geweest ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

En.. Nederland had een corner moeten krijgen in de 2010 WK-finale tegen Spanje (vlak voordat Iniesta scoorde)!
:F
En... en.. en.

Owja.. in de finale van '78 tegen Argentinië was Nederland ook de betere partij en had eigenlijk gewonnen, maar een stadion vol agressieve Argentijnen deed de schijtsrechter anders denken. }:|

Nederland is eigenlijk gewoon 2-voudig wereldkampioen, én 2-voudig Europees kampioen. Alleen is niet iedereen dat met ons eens. :')

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-09 17:53
Het was inderdaad wel raar dat de score met tijd (22ste minuut) werd weergegeven. Doe het dan als een soort herhaling laten zien.
Afbeeldingslocatie: http://bilder.bild.de/fotos-skaliert/bu-13-ballklau1-jpg_27002327_mbqf-1339620995-24649740/2,h=343.bild.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door Fleximex op 15-06-2012 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

GS88 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:37:
En.. Nederland had een corner moeten krijgen in de 2010 WK-finale tegen Spanje (vlak voordat Iniesta scoorde)!
:F
En... en.. en.

Owja.. in de finale van '78 tegen Argentinië was Nederland ook de betere partij en had eigenlijk gewonnen, maar een stadion vol agressieve Argentijnen deed de schijtsrechter anders denken. }:|

Nederland is eigenlijk gewoon 2-voudig wereldkampioen, én 2-voudig Europees kampioen. Alleen is niet iedereen dat met ons eens. :')
:? Verkeerd topic?

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genetai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-09 23:10
Nou inderdaad, lekker belangrijk :) Was tenminste wel geinig om te zien. Vind het irritanter dat ze continu doelpunten gaan herhalen die ik net daarvoor al heb gezien. Zeker als je zo'n ongelukkige wedstrijd met 1 doelpunt hebt. But hey, thats soccer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door Brons op 15-06-2012 16:03 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Die score overlay is per uitzendend TV kanaal (NOS, ZDF, etc. zelf), niet van de centrale video feed/regie.

Echter vind ik het wel degelijk een slechte zaak, het is misleidend; je verwacht live beelden tijdens de wedstrijd en niet ongemeld gemonteerde opnames, dat is gewoon niet integer ...

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 11:55

Brons

Fail!

Ik heb een poging gedaan de topictitel te verduidelijken.

Ook heb ik een paar plaatjes geknipt. Dit is de huiskamer niet en we communiceren hier niet via 'grappige' plaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:43

Player1S

Probably out in the dark

Topicstarter
SKiLLa schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:56:
Die score overlay is per uitzendend TV kanaal (NOS, ZDF, etc. zelf), niet van de centrale video feed/regie.

Echter vind ik het wel degelijk een slechte zaak, het is misleidend; je verwacht live beelden tijdens de wedstrijd en niet ongemeld gemonteerde opnames, dat is gewoon niet integer ...
Precies. Vooral omdat de UEFA en al helemaal de FIFA een matige reputatie heeft op dat gebied werkt dit soort dingen niet mee.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genetai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-09 23:10
Wel jammer dat ze dat vuurwerk er niet in hebben gedaan. Dat had ik toch wel willen zien. Er ligt trouwens wel vaker spul op het veld tijdens de wedstrijden wat met het WK toch niet echt zou moeten kunnen.

Ik ben er eigenlijk wel voor om gewoon echt 'live' uit te zenden. Camera hoek mogen ze wel wisselen maar die herhalingen enzo kan allemaal wel achteraf. Of gewoon tijdens de rust, dat domme gelul tussendoor van NOS is toch kansloos.

En @ knippen van gifjes: Das toch leuk :D Foto/1000 woorden verhaal. Beetje gevalletje van
Afbeeldingslocatie: http://gifsoup.com/webroot/animatedgifs/748280_o.gif
Pagina: 1