Toon posts:

channel bonding linux<->windows

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoi allemaal,

eindelijk is het me gelukt om in linux (2.2.18) channel-bonding aan de praat te krijgen. het loopt als een zonnetje, met 2*100Mbit (cross) op 18Mb/s. :9~
natuurlijk snapt win2k hier helemaal niets van en komt niet verder dan 10 bytes/s. nu hoorde ik dat win2k advanced server dit wel kon, is dat zo? heeft iemand het al werkend? waar kan ik het instellen, bij win2k pro kan ik er niets over vinden.

p.s. de performence maakt me in windows niet zoveel uit, alles boven de 50% packetloss is ok, als icq het maar doet :)

alvast bedankt,
wolter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:57
Hmm.. daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Heb je een of andere howto gebruikt om dat in linux te doen?
Zo ja welke?
En welke hardware heb je gebruikt?
Moest je op je switch trunking instellen?

If it ain't broken, tweak it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gewoon zonder switch allemaal. Server heeft twee 3coms en de werkstation heeft twee realteks. Die realtek's werken wegens een driverfout niet meteen dus moet je het macadres erin flashen, lekker bruut allemaal, moet je ook toevallig weten. check deze site ff hoe je het in linux aan de praat krijgt.
http://ilab.usc.edu/beo/

anyway, heeft iemand het in win. aan de praat want daar zit ik nu een beetje op te wachten?

[spelvouten]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je NICExpress voor windows 2000 eens proberen dit is van IP Metrics dacht ik

heb het wegens te weinig pci sloten nog niet geprobeerd maar het schijnt goed te werken