Intel. gebalanceerde PC voor langere termijn.
Ik zit momenteel op een 5 jaar oud systeem en wil eindelijk eens een nieuwe pc aanschaffen. Ik heb net genoeg verstand van pc's om mezelf in de problemen te krijgen =P. Vandaar de vraag om advies.
Overclocken en dergelijke gaat er allemaal niet mee gebeuren. Ik heb dat jullie mij verder kunnen helpen in de uiteindelijke keus te maken.
In ieder geval alvast bedankt voor de interesse.
•Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk office, internet en licht gamen, voornamelijk Diablo 3, assasins creed 3, deze wil ik wel graag zo goed mogelijk kunnen draaien. 2 beeldschermen
•Wat mag het systeem gaan kosten?
rond 600-700 EURO, is flexibel, mag zeker minder zijn.
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
De beeldschermen wil ik meenemen naar het nieuwe systeem, 2X 22" schermen voldoen voor mijn doeleinden en de 500GB HD, is meer als voldoende voor mij en heb nog een externe HD van 500GB als backup
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb al 2 lijstjes samengesteld weet alleen niet of ze zo goed zijn en welke nu de beste keus is.
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
In ieder geval een samsung SSD van 128GB en geen brander, ik doe alles via netwerk of usb)
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het liefst een kleine kast en heel stil en superzuinig
, maar geen echte eisen of wensen in dat gebied.
Intel systeem
*EDIT: AMD systeem is afgevallen voor intel en ook samenstelling aangepast. 128GB SSD heeft toch wel mijn voorkeur.
Ik zit momenteel op een 5 jaar oud systeem en wil eindelijk eens een nieuwe pc aanschaffen. Ik heb net genoeg verstand van pc's om mezelf in de problemen te krijgen =P. Vandaar de vraag om advies.
Overclocken en dergelijke gaat er allemaal niet mee gebeuren. Ik heb dat jullie mij verder kunnen helpen in de uiteindelijke keus te maken.
In ieder geval alvast bedankt voor de interesse.
•Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk office, internet en licht gamen, voornamelijk Diablo 3, assasins creed 3, deze wil ik wel graag zo goed mogelijk kunnen draaien. 2 beeldschermen
•Wat mag het systeem gaan kosten?
rond 600-700 EURO, is flexibel, mag zeker minder zijn.
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
De beeldschermen wil ik meenemen naar het nieuwe systeem, 2X 22" schermen voldoen voor mijn doeleinden en de 500GB HD, is meer als voldoende voor mij en heb nog een externe HD van 500GB als backup
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb al 2 lijstjes samengesteld weet alleen niet of ze zo goed zijn en welke nu de beste keus is.
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
In ieder geval een samsung SSD van 128GB en geen brander, ik doe alles via netwerk of usb)
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het liefst een kleine kast en heel stil en superzuinig
Intel systeem
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | BitFenix Merc Alpha | € 32,70 | € 32,70 |
1 | Intel Core i5 3450 Boxed | € 167,- | € 167,- |
1 | Sapphire HD7850 2GB GDDR5 | € 210,- | € 210,- |
1 | Corsair Builder CX500 V2 | € 49,95 | € 49,95 |
1 | Samsung 830 series 128GB | € 99,90 | € 99,90 |
1 | Corsair CMV8GX3M2A1333C9 | € 39,63 | € 39,63 |
1 | TakeMS CardReader 64in1 metal housing black | € 8,33 | € 8,33 |
1 | Asrock H77 Pro4/MVP | € 79,54 | € 79,54 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 687,05 |
*EDIT: AMD systeem is afgevallen voor intel en ook samenstelling aangepast. 128GB SSD heeft toch wel mijn voorkeur.
[ Voor 32% gewijzigd door JdeVries2012 op 19-06-2012 17:09 . Reden: Keuze voor intel gemaakt. ]