frequenties van tv programma's??

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-08 11:40

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
hallo,

heb net een tv kaart gekocht voor in mijn computer en die kaart vind niet alle frequenties zelf, waar kan ik in vredesnaam alle frequenties vinden van alle programma's , (inclusief canal+ :) ) , ik heb geen tv gids.......

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Misschien op de teletext pagina van je kabelbedrijf. Anders ff op de site van je kabelaar kijken of iets dergelijks. Hier geven ze ook een kaart uit met daarop alle frequenties van Radio en TV.

Verwijderd

Effe naar de servicepagina van je kabelboer en dan teletexen :o

• DJSmiley
  • Nu online
Heb je UPC?

http://www.gelrevision.nl/zendertabel/zender.asp

daar kan je zo een tabel opvragen

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 10:17
[Beetje offtopic]
Hoe kun je alle zenders binnen halen met WinTV 2000/32 (Hauppage), want ik kan alleen maar vaste kanalen vinden en dat zijn dus niet alle zenders! Ik gebruik daarom de oude WinTV, die kan namelijk de volledige frequentie-band afgaan en kan ik zelf frequenties invoeren.
[Beetje offtopic]

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

• HenkS
  • Laatst online: 16-08 11:40

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
geen idee, is inderdaad wel irritant en ik kan canal+ niet decoderen met dat crypt programma, snap er niks van, ik run dat programma en dat beeld blijft maar flikkeren en stopt nooit, iemand suggesties?

• Jag
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

De frequentie van Canal + is absoluut niet geheim, maar je hebt een decoder nodig om het te kunnen bekijken. En dat kost dus geld.
En het is niet toegestaan om hier te overleggen over hoe je dat illegaal kan doen.

Jag

• Jag
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Ik zie dat ik al te laat ben met preventief waarschuwen. Nu heb je je eerste waarschuwing te pakken.

Jag
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.