•Wat wil je doen met je nieuwe systeem? - Gamen, surfen, downloaden, het bewaren van video en foto's
•Wat mag het systeem gaan kosten? - Met scherm 1500-1600 euro
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model. - Ja mijn muis
•Wat denk je allemaal nodig te hebben? - Zie link naar mijn wenslijst. Hoe kopieer je dit in een topic?
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom? Ik heb me lasten vertellen dat Crossfire problemen geeft en dat Asrock als merk goedkoop is en daarom bjiv MSI
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.) - Nee nog niet
Beste Tweakers. Hier onder een link naar mij wenslijst.
wenslijst: dennie
Mijn vragen zijn:
Is de kast te klein? De BBG geeft altijd een 500R aan.
Kan de 500watt voeding het wel aan?
Verder vind ik het wel ok moet ik zeggen.
De SSD schijf leg ik extra geld bij zodat ik naar 256GB kan.
Het scherm lijkt mij goed prijs/kwaliteit. 120hz voor het gamen
Leuke specs en goede reacties op gevonden.
Alvast bedankt!
•Wat mag het systeem gaan kosten? - Met scherm 1500-1600 euro
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model. - Ja mijn muis
•Wat denk je allemaal nodig te hebben? - Zie link naar mijn wenslijst. Hoe kopieer je dit in een topic?
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom? Ik heb me lasten vertellen dat Crossfire problemen geeft en dat Asrock als merk goedkoop is en daarom bjiv MSI
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.) - Nee nog niet
Beste Tweakers. Hier onder een link naar mij wenslijst.
wenslijst: dennie
Mijn vragen zijn:
Is de kast te klein? De BBG geeft altijd een 500R aan.
Kan de 500watt voeding het wel aan?
Verder vind ik het wel ok moet ik zeggen.
De SSD schijf leg ik extra geld bij zodat ik naar 256GB kan.
Het scherm lijkt mij goed prijs/kwaliteit. 120hz voor het gamen
Alvast bedankt!
AMD Athlon 3200,Nvidia 7800GS AGP,1024mb 400mhz, WinXP