Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[notificatie] automatisch sluiten

Pagina: 1
Acties:

• mvh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-11 21:27

mvh

State Governor

Topicstarter
Ik zie dat er een nieuw notificatiesysteem wordt ingevoerd, momenteel in de betafase. Ik vind het erg handig dat je zo meteen kan zien dat er bijvoorbeeld op mijn advertenties gereageerd is.

Is het misschien te implementeren dat een notificatie vanzelf verdwijnt op het moment dat je de reactie gelezen hebt, door het aanklikken van de link 'bekijk de reactie'?

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Over welk notificatiesysteem heb je het?

Voor zover ik weet zijn we geen nieuw systeem aan het invoeren

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:35

crisp

Devver

Pixelated

Aan de achterkant zal er inderdaad niet veel veranderen aan het huidige systeem, maar de weergave van notificaties gaat natuurlijk wel veranderen. Dit is wel een puntje dat we daarbij mee zouden kunnen nemen.

Intentionally left blank

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Zou wel mooi zijn, er is meer vraag naar :Y)
[feat]Notificatie - sluiten bij klikken op link

Desktop | Server | Laptop

• mvh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-11 21:27

mvh

State Governor

Topicstarter
Misha schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:04:
Over welk notificatiesysteem heb je het?

Voor zover ik weet zijn we geen nieuw systeem aan het invoeren
https://secure.tweakers.net/my.tnet/notification

Daar zie ik 'Notificatiesysteem nieuwe stijl, bèta' staan :)

Overigens is het inderdaad dezelfde vraag als in eerdergenoemd topic, ik heb de search dus niet goed gebruikt (gezocht op 'notificatie beta' leverde geen resultaten).

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Oh dat. Dat staat er volgens mij al een tijdje... het is dus niet iets wat we at the moment aan het invoeren zijn. Volgens mij mag beta daar wel weg
Pagina: 1