Toon posts:

Kabels

Pagina: 1
Acties:
  • 257 views

Verwijderd

Topicstarter
Binnenkort heb ik mijn eigen stek en wil toch wat kabels onder de vloer klaarleggen zodat ik later niet veel gedoe heb.

Wat leg ik klaar ?

Ik veronderstel een glasvezel voor mijn internet, hdmi en gewone audio kabel voor mijn boxen....Nog ?

• barry457
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-01 09:16
glasvezel wordt gelegd door de provider. Denk dat je UTP bedoelt.

De rest is voor ons een beetje moeilijk als je niet aangeeft om welke apparatuur het gaat.
Graag dit eerst een door geven en misschien een tekening hoe het er uit moet komen te zien. Dan kunnen we altijd nog tips geven.

Verwijderd

Je zet een vraag over internet bij audio & HiFi? Iets van moeite zou leuk zijn als je vragen hebt, beetje zelf studie zou ook geen luxe zijn! En klaarleggen is geen Nederlands

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:27

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik zou gewoon zorgen voor voldoende loze leidingen waar je goed bij kan. Voorbereiden op de toekomst door al kabels te trekken is vrij zinloos, aangezien zeker standaarden als HDMI nog best wel in ontwikkeling zijn en je van tevoren toch nooit kan voorspellen in welke hoek van de kamer de speakers en in welke hoek de rest van de apparatuur komt.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:17

Pixeltje

Woo-woohoo!

Ik zou inderdaad zoveel mogelijk loze leidingen leggen waarbij je ervoor moet zorgen dat de hoek tussen vloer en wand (waar je leiding wellicht omhoogkomt en eindigt in een verdeeldoos?) zo flauw mogelijk is. Een haakse hoek is leuk maar je snapt zelf ook wel dat je daar maar lastig een kabel doorheen trekt ;)

Overigens; voor HDMI, als je dat al over grote lengtes wilt leggen, is een loze leiding zinloos; de kabel past misschien door de leiding maar de stekkers niet. Tenzij je zelf stekkers gaat zitten knutselen op je HDMI kabel is dat dus een nogo.

And if this doesn't make us motionless, I do not know what can.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:02:
Je zet een vraag over internet bij audio & HiFi? Iets van moeite zou leuk zijn als je vragen hebt, beetje zelf studie zou ook geen luxe zijn! En klaarleggen is geen Nederlands
1. Klaarleggen is vlaams
2. Geef me het juiste topic waar ik mijn vraag kan stellen , want het gaat zowel over netWerk als over audio
3.als je maar zo stompzinnige replies kan verkopen, reageer dan liever niet meer op mijn topics aub

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-01 12:15

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Tsja, je kunt geirriteerd reageren op zijn ietwat lompe reactie, maar dit topic verdient nu ook weer niet de schoonheidsprijs. Je stelt een vraag die redelijk goed uit te zoeken is met een beetje inzet van je eigen kant. Dan nog is het niet verboden om je vraag hier te stellen, maar het ontbreekt aan zo ongeveer alle randinformatie die noodzakelijk is om een fatsoenlijke discussie over de ICT infra in een woning te kunnen discussieren.
Slotsom: ik zet hier een slotje neer.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.