SDram

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Opzich wil ik 128 mb nieuw kopen, maar moet wel goed over te clocken zijn op mijn PIII 450.
Wat is slimmer om te nemen,
-128 MB 100Mhz A-merk of
-128 MB 133Mhz merkloos....
opzich zou ik meteen de 133 Mhz nemen, maar het is even duur, dus vroeg ik me af of een a-merk voor de rest nog iets anders is ofzo...

thnx

ohja, en hoe zit dat met dat ecc ram? Wat zijn daar de voordelen van?

specs

Verwijderd

Ik gebruik met mijn PIII550E@800MHz PC100 Siemens/LGS (blijkt 6ns te zijn) en memory loopt op 145MHz(MSI6163Pro)en met een merkloze moet ik dat nog zien te halen, als ik een goed merk PC133 zou kopen haal ik misschien de 150MHz, maar of die prijs mij 5MHz FSB meer waard is vraag ik me af.
ECC heb je niet nodig, zijn duur omdat ze hoofdzakelijk voor servers bedoeld zijn.

• Unex
  • Niet online
Ik ga denk toch maar voor die 133 Mhz (merkloos), weet ik tenminste zeker dat ie de 133 haalt, en veel verder dan 133 Mhz ben ik toch niet van plan te gaan...
En als ik ooit nog een 133 Mhz proc. haal hep ik het ram al :)

Thnx

specs

Verwijderd

ik wil nooit meer merkloos pc133 Speige hebben, wil me 550 niet op 825 lopen

<blink>Mosel
Vitalec geheugen regeert</blink>

is tenminste niet zo duur als siemens, volgens mij komen ze gewoon uit de siemens fabriek want er staat op alle 3 die ik in huis heb een sticker van siemens op

• Unex
  • Niet online
hmm...
Ik kan natuurlijk ook voor de 133 Mhz A-merk gaan :7

specs

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:52
LOL! :D

Ja dat kan natuurlijk ook.. :)

Verwijderd

Ik zou inderdaad voor A-merk gaan ;)

Helixz dat merk Mosel Vitelec is een goed Koreaans semiconductor merk, het kan dat Siemens de chips van hun ingekocht hebben en op eigen PCB-modules gesoldeerd. www.moselvitelec.co.kr / dacht ik...
Pagina: 1