Hoi 
Volgende situatie: Ik postte in LG Infinia serie (2011)
Dat was het verkeerde topic, dus ik edit de post, kopieer de boel, open \[3D/LED TV] LG 2012 line-up, en paste daar mijn tekst middels de quickreply. Wat schetst mijn verbazing:
Vervolgens open ik \[3D/LED TV] LG 2012 line-up nogmaals, voer de tekst in bij de quickpost, en krijg weer dezelfde foutmelding.
Volledig reproduceerbaar dus lijkt het
Gebruik Chrome, open de topics elk in een nieuwe tab.
Wat wel helpt is het refreshen met F5 van het 2012 topic, maar ik geloof niet dat dat de bedoeling zou moeten zijn
Volgende situatie: Ik postte in LG Infinia serie (2011)
Dat was het verkeerde topic, dus ik edit de post, kopieer de boel, open \[3D/LED TV] LG 2012 line-up, en paste daar mijn tekst middels de quickreply. Wat schetst mijn verbazing:
Dat kan niet kloppenEr is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.
Dubbelpost: het bericht is identiek aan uw laatst geplaatste bericht
(interne identificatie: topic::new_message::double_post)
Vervolgens open ik \[3D/LED TV] LG 2012 line-up nogmaals, voer de tekst in bij de quickpost, en krijg weer dezelfde foutmelding.
Volledig reproduceerbaar dus lijkt het
Gebruik Chrome, open de topics elk in een nieuwe tab.
Wat wel helpt is het refreshen met F5 van het 2012 topic, maar ik geloof niet dat dat de bedoeling zou moeten zijn
[ Voor 7% gewijzigd door The Eagle op 14-06-2012 23:22 ]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)