Hallo,
Ik ben sinds kort opzoek naar een nieuwe laptop. De nieuwe laptop gaat mijn huidige gamepc vervangen.
Ik ben op zoek naar een goede laptop waar ik op kan gamen. Games zoals Call of Duty, Battlefield 3 en Diablo 3. Liefst alles op High/Extra op 1920x1080
Wat mag je laptop gaan kosten?
Budget is 1000 euro
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik wil er graag op gamen, internetten, HD films bekijken en wat tekstverwerken.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Nee, laptop gaat mijn game pc vervangen. Hij zou wellicht alleen binnenshuis worden verplaatst..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Merk maakt mij niet uit. Zelfs een Medion is goed. De laptop moet goed zijn, moet ook goed uit zien en dus niet goedkoop uitstralen. Goed en full HD scherm 1080p. Goede speakers. HDD moet geen 5400rpm zijn. Grote maakt niet uit, 500GB is voor mij voldoende. Goede en snelle wifi is ook nodig, aangezien in de woonkamer geen netwerkkabels liggen.
Uiteraard heb ik zelf ook gezocht naar de juiste laptop, maar ik kom er helaas niet uit.
Het volgende gevonden:
Dell XPS 17 (met 3D scherm) dankzij de kortingen kom ik op 965 euro. (EPP)
http://configure.euro.del...c=nl&l=nl&s=dhs&cs=nldhs1
Medion Erazer X6811 kost 949 euo
pricewatch: Medion Erazer X6811
Ook gekeken naar BTO, maar dat is qua kwaliteit van de behuizing niet super.
Ik neig steeds naar de Dell XPS 17 3D, maar ik wil graag een laptop die ik na paar jaar nog op kan gamen.
Hebben jullie misschien nog wat ideetjes of suggesties? Ik hoor ze graag!
Ik ben sinds kort opzoek naar een nieuwe laptop. De nieuwe laptop gaat mijn huidige gamepc vervangen.
Ik ben op zoek naar een goede laptop waar ik op kan gamen. Games zoals Call of Duty, Battlefield 3 en Diablo 3. Liefst alles op High/Extra op 1920x1080
Wat mag je laptop gaan kosten?
Budget is 1000 euro
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik wil er graag op gamen, internetten, HD films bekijken en wat tekstverwerken.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Nee, laptop gaat mijn game pc vervangen. Hij zou wellicht alleen binnenshuis worden verplaatst..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Merk maakt mij niet uit. Zelfs een Medion is goed. De laptop moet goed zijn, moet ook goed uit zien en dus niet goedkoop uitstralen. Goed en full HD scherm 1080p. Goede speakers. HDD moet geen 5400rpm zijn. Grote maakt niet uit, 500GB is voor mij voldoende. Goede en snelle wifi is ook nodig, aangezien in de woonkamer geen netwerkkabels liggen.
Uiteraard heb ik zelf ook gezocht naar de juiste laptop, maar ik kom er helaas niet uit.
Het volgende gevonden:
Dell XPS 17 (met 3D scherm) dankzij de kortingen kom ik op 965 euro. (EPP)
http://configure.euro.del...c=nl&l=nl&s=dhs&cs=nldhs1
Medion Erazer X6811 kost 949 euo
pricewatch: Medion Erazer X6811
Ook gekeken naar BTO, maar dat is qua kwaliteit van de behuizing niet super.
Ik neig steeds naar de Dell XPS 17 3D, maar ik wil graag een laptop die ik na paar jaar nog op kan gamen.
Hebben jullie misschien nog wat ideetjes of suggesties? Ik hoor ze graag!