Wijziging user review - Bas90

Pagina: 1
Acties:
  • 655 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas90
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-10 23:01

Bas90

Addicted2bass

Topicstarter
Mede-auteur:
  • jordykeus
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-06-2024

jordykeus

Topic met overigens zijn: Wijziging user review - Bas90 Jordykeus

Gebruiker Jordykeus geeft mij onderstaande feedback die nergens op gebaseerd is:

Onbetrouwbaar persoon. Zegt geld overtemaken en doet het vervolgens niet.
Na veel gezeur eindelijk mijn geld gehad.
Geen fijne zaken gedaan en dan ook de laatste keer.
Zo te zien niet de enige met slechte feedback..ik hoop wel de laatste

Ik heb geld trachten te overmaken naar deze beste man, dit heb ik ook zeker gedaan. De eerste keer ging dit blijkbaar mis. Toen ik het de 2e keer in wou vullen in rabobankieren herkende de website alle gegevens die ik in wou vullen qua betalingsgegevens. Dit getuigd er dus van dat ik het dus al eens eerder had geprobeerd. Ik heb dus nogmaals het geld overgemaakt toen ik zeker wist dat het niet over was gekomen.

Ook heeft Jordy verteld dat hij het zou versturen als ik akkoord zou gaan, de volgende dag. Dit was ook niet het geval. Hij kwam ineens met een smoes dat hij eerst het geld wou, etc. Na lang aandringen, ging hij toch akkoord.

Eenmaal thuisgekomen bekijk ik het product, wat er op het eerste gezicht "goed" uit ziet. Volgens Jordy zouden er alleen krassen op de achterkant zitten en zou de rest in goede staat zijn. Zie:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Verzonden op maandag 11 juni 2012 20:04
Bas90
Addicted2bass

Deze is helemaal in perfecte staat? Dus ook qua accu en beeldscherm en verdere werking?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Verzonden op maandag 11 juni 2012 20:07
jordykeus

Yes...altijd met plezier gebruikt en nooit storing gehad.

Toen ik het product verder bekeek, bleek dat er allemaal barstjes rond de "scrollwheel" zaten van de iPod Classic 30GB. Al met al heb ik toch besloten een positieve feedback te geven. Ik vroeg hem of hij de kosten wou delen voor het vervangen van mijn beeldscherm, dat zou dan €5 worden. Hiermee ging hij niet akkoord. Vervolgens lees ik deze onzin feedback.

Verder vind ik dit een redelijk onbeschofte vent omdat ik diverse keren werd aangesproken met "pik" en dat soort ongein.

Graag zou ik de feedback verwijderd hebben, omdat ik gewoon niks verkeerd heb gedaan. Eigenlijk had ik HEM een negatieve feedback moeten geven omdat het product gewoon niet naar wens/omschrijving is.

[ Voor 9% gewijzigd door Bas90 op 16-06-2012 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas90

Bas90

Addicted2bass

Topicstarter
Overigens kan ik de admins voorzien van foto's van de barsten in de voorkant. Dit ter bewijs dat het product NIET naar beschrijving is. Ik vind het jammer dat ik nu al 2 negatieve feedback's op mijn feedback pagina heb die beide nergens op gebasseerd zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordykeus
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-06-2024
Beste Bas,

Als reactie van mij.
Ik vind het erg vervelend dat het zo moest lopen. Ik heb al veel verkocht via tweakers. De reden dat ik jou de beoordeling heb gestuurd is nogmaals omdat ik vind dat ik niet eerlijk benaderd ben door jou. Ik gaf zoals te zien aan dat ik inderdaad het product eventueel zou kunnen versturen naar je.

Ik gaf aan jou aan, dat ik hem zou versturen zodra ik het geld ontvangen zou hebben. Jij ging hier niet mee akkoord en dreigde direct met slechte feedback als ik hem niet zou versturen. Waarna ik jou zei dat dit altijd zo gaat met mijn advertenties. Zodra ik geld ontvang verstuur ik je het product. Jij bleef volhouden dat je slechte feedback zou sturen als ik het niet direct zou versturen naar je.

Ik vroeg je om een screenshot van je bank gegevens omdat ik dat ook vertrouwde. Die kon je mij helaas niet geven. Daarop mailde ik tweakers met de vraag wat te doen.
Ik heb besloten jou toch het product te versturen omdat jij mij verzekerde dat je het geld had overgeboekt.
Een dag later had ik nog steeds niets ontvangen. Hierdoor twijffelde ik aan de oprechtheid van het geld overmaken wat je mij verzekerde.

Zelf heb ik ook Rabobank en ING. Ik storte een bedrag van de Rabobank naar mijn ING en dit duurde 8 uur.
Jij hebt de eerste keer geen geld overgemaakt. Dan kan het zo zijn dat het fout is gegaan. Toch vind ik het dan jammer dat jij er zoon druk achter zetten en bleef dreigen met slechte feedback.

Je begint tegen de moderators ook over het taalgebruik. Dat is ook niet eerlijk. Wij hadden op een gegeven moment een ander taal gebruik tegen elkaar. Wat ook te zien is door de moderators. Jij sprak mij ook aan met "is goed man" waarop ik ook stuurde "komt goed pik". Over het taal gebruik hoor je dus niet te vallen. Dat is onterecht.

Zoals je bij mijn feedback ziet staan wat je bij mij heb gezet is de waarheid. Ik heb hem je direct verzonden en ondanks mijn eigen standpunt toch naar je verzonden voordat ik het geld had.
Hij kwam ook aan bij je. Ik gaf aan dat er krasjes op zaten en heb er foto's van gemaakt. Van krasjes op het beeldscherm wist ik niks. Hij werkt perfect en is niks mis mee. Vandaar dat ik ook expres de foto's bij de adv. plaatste.

Verder heb je jou feedback op mijn site aangepast nadat ik je slechte feedback gaf. Dat is niet eerlijk.
Ik heb de feedback gegeven omdat ik het ook slecht vond. Ik zie al af van mijn standpunt door hem je toch te versturen. ZONDER directe betaling. Je geeft aan dat dat fout is gegaan, dat kan dan wel zo zijn, maar dan nog vind ik het een slechte zaak door direct te dreigen met slechte feedback als ik hem niet direct zou versturen.
Nogmaals, ik vertelde jou direct dat ik hem eventueel gelijk kon versturen. Als ik op mijn advertentie had aangevinkt "achteraf betalen" had je gelijk gehad, maar dat had ik niet. Ik had namelijk niets aangevinkt omdat ik dat met de koper wilde overeenkomen, in dit geval met jou.

Dit is dus niet soepel verlopen.

conclusie is: Jij hebt je product. Ik heb mijn geld (weliswaar wat later). Ondanks dat denk ik dat als de moderators hiernaar zullen kijken ook zullen zien dat de eerste feedback die jij op mij gaf ook de waarheid is en ik hoop dat ze jou aanvulling dan ook zullen verwijderen. Die aanvulling plaatste jij omdat je het niet eens was met mijn feedback. Niet erg eerlijk dus.

Feedback is om van te leren Bas. Ik vond het geen prettig zaken doen. Ik hoop dat je in de toekomst anders al handelen. Als je dat doet, ben ik best bereid om ooit nog een keer zaken met je te doen, maar niet hoe je het nu doet.

Groet,

jordykeus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas90

Bas90

Addicted2bass

Topicstarter
Zoals ik in een reply naar jou ook al vertelde, ik heb niet "gedreigd" met slechte feedback. Zie letterlijke quote:
Je zei dat je het vandaag zou verzenden! Het geld is overgemaakt via rabobank. Als het vandaag niet wordt verzonden zal dit wel in de feedback komen te staan. Ik hoop dat je dat wel begrijpt.

Ik besloot uiteindelijke een positieve feedback te geven en niks te zeggen over de barstjes in de voorkant omdat ik tevreden was, voor een €10tje kan ik dit tenslotte zelf fixxen. Vervolgens kom jij met een compleet rare feedback terug, die naar mijn mening nergens op gebasseerd is. Zoals ik in mijn verhaal hierboven zei kan er iets mis zijn gegaan bij de bank, maar als je dat niet wilt geloven is dat jou keus.

Ik heb ALTIJD juiste intenties gehad, waarom zou ik je anders benaderen als ik het geld toch niet over maak? Je hebt tenslotte mijn adres...

Ik vind het juist om beide slechte feedbacks weg te halen. Ik vind het overigens wel slap dat je ontkent dat de voorkant geen barstjes bezit, gezien deze helemaal rondom het scrollwheel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas90

Bas90

Addicted2bass

Topicstarter
Jordy, hoe denk jij er over om beide reviews te laten verwijderen?
Korte toelichting:
Ik heb NOOIT de intentie gehad om niet te betalen, anders had je het geld nu nog niet. Toch? Ik geef toe dat het anders liep als normaal, maar ik durf te zweren op mijn leven dat ik de eerste keer dacht dat ik het geld had overgemaakt omdat ik daadwerkelijke met mijn randomreader de code had ingevoerd etc. Ik heb je toen gezegd, als het er morgen niet opstaat. Zeg het dan ff, dan maak ik het opnieuw over. Mijn excuses hiervoor.

Ook jij hebt een fout gemaakt, er zitten namelijk barsten in de voorkant van het scherm. Dit is opzich niet zo erg, omdat ik het zelf kan vervangen. Maar dit heb je er niet bij verteld. Dit vond ik niet netjes aan de deal, maar affijn.. Dat neem ik dan wel op mij.

Ben je akkoord om beide userreviews te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas90

Bas90

Addicted2bass

Topicstarter
Kan denk ik wel gesloten worden, gezien de andere user geen moeite meer neemt om te reageren. Jammer weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas90

Bas90

Addicted2bass

Topicstarter
Zoals je ziet neemt Jordy de moeite niet meer om te reageren. Jammer dat ik door een gebruiker die niet eens de moeite neemt om iets uit te praten een negatieve feedback krijg. Zo krijg je een mooi vertekend systeem.

Bedankt voor niks dan maar hé!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:42

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Beide reviews verwijderd. Done with it.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.