Topic met overigens zijn: Wijziging user review - Bas90 Jordykeus
Gebruiker Jordykeus geeft mij onderstaande feedback die nergens op gebaseerd is:
Onbetrouwbaar persoon. Zegt geld overtemaken en doet het vervolgens niet.
Na veel gezeur eindelijk mijn geld gehad.
Geen fijne zaken gedaan en dan ook de laatste keer.
Zo te zien niet de enige met slechte feedback..ik hoop wel de laatste
Ik heb geld trachten te overmaken naar deze beste man, dit heb ik ook zeker gedaan. De eerste keer ging dit blijkbaar mis. Toen ik het de 2e keer in wou vullen in rabobankieren herkende de website alle gegevens die ik in wou vullen qua betalingsgegevens. Dit getuigd er dus van dat ik het dus al eens eerder had geprobeerd. Ik heb dus nogmaals het geld overgemaakt toen ik zeker wist dat het niet over was gekomen.
Ook heeft Jordy verteld dat hij het zou versturen als ik akkoord zou gaan, de volgende dag. Dit was ook niet het geval. Hij kwam ineens met een smoes dat hij eerst het geld wou, etc. Na lang aandringen, ging hij toch akkoord.
Eenmaal thuisgekomen bekijk ik het product, wat er op het eerste gezicht "goed" uit ziet. Volgens Jordy zouden er alleen krassen op de achterkant zitten en zou de rest in goede staat zijn. Zie:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Verzonden op maandag 11 juni 2012 20:04
Bas90
Addicted2bass
Deze is helemaal in perfecte staat? Dus ook qua accu en beeldscherm en verdere werking?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Verzonden op maandag 11 juni 2012 20:07
jordykeus
Yes...altijd met plezier gebruikt en nooit storing gehad.
Toen ik het product verder bekeek, bleek dat er allemaal barstjes rond de "scrollwheel" zaten van de iPod Classic 30GB. Al met al heb ik toch besloten een positieve feedback te geven. Ik vroeg hem of hij de kosten wou delen voor het vervangen van mijn beeldscherm, dat zou dan €5 worden. Hiermee ging hij niet akkoord. Vervolgens lees ik deze onzin feedback.
Verder vind ik dit een redelijk onbeschofte vent omdat ik diverse keren werd aangesproken met "pik" en dat soort ongein.
Graag zou ik de feedback verwijderd hebben, omdat ik gewoon niks verkeerd heb gedaan. Eigenlijk had ik HEM een negatieve feedback moeten geven omdat het product gewoon niet naar wens/omschrijving is.
[ Voor 9% gewijzigd door Bas90 op 16-06-2012 19:04 ]