defect lga775 moederbord, wat is een goede vervanging?

Pagina: 1
Acties:

• mktechnologie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-02 14:53
Beste mensen,

Ik heb 2 defecte pc's staan, een aspire m3641 pc met defect moederbord.
De processor die erin zit is een q6600 quad.
Verder heb ik nog een andere pc waarschijnlijk ook met defect moederbord en een quadcore (weet niet welke cpu in deze zit)
Nu wil ik een (of twee) vervangend moederbord kopen maar ik weet eigenlijk niet wat een goed lga775 bordje is.
Ik hoef niet mijn ddr2 geheugen her te gebruiken, ddr3 geheugen is nu erg betaalbaar.
Er staan er zoveel in de pricewatch. Ik wil eigenlijk niet meer uitgeven dan €45 (en hem kunnen ophalen, niet laten verzenden)
Kan iemand me helpen?

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06-2025

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Ligt er aan, wat voor eisen heb je, wat zijn de minimale aansluitmogelijkheden die je wil hebben? Goede onboard audio of "gewoon" normale etc. etc. Gezien je prijs klasse denk ik niet dat die echt hoog zullen zijn maar goed.

Beperk je keuzes en je komt zelf al een heel eind.

• mktechnologie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-02 14:53
Ik zou eigenlijk een pctje willen bouwen om basic videobewerking te kunnen doen.
Het gaat wel om hd filmpjes geschoten met mijn samsung nx11 camera (mp4)
Qua bewerken gaat maar alleen om knippen, plakken, muziekje eronder en een eenvoudig overgang.
Maar op dit moment heb ik niet zoveel budget dus ik ben aan het sparen om zelf een pc te bouwen.
Ik zou blij zijn als ik nu even vooruit kan vandaar dat ik niet te veel wil investeren.
Ddr3 echter zou fijn zijn want dat kan ik altijd hergebruiken in een andere pc wanneer ik genoeg geld heb.
Verder hoeft er geen onboard video op te zitten tenzij dat beter is dan mijn losse geforce 8600gt kaart.

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-02 13:47

Nessuno

io sono nessuno

MSI G41M-P26 - Socket 775 - Micro-ATX
toevallig van de week van een mede tweaker overgenomen.
Na dat de vorige die ik had en beviel toch weer naar een nieuwe eigenaar gegaan was.
Simpel bord met
Ddr3 (2 sloten)
4x sata NON RAID!
pci-e 1x
2x pci
Onboard lan 10/100
Audio
Usb 2.0

kosten rond de 40 euro.

Na rose e cient spin